Villain har lige sat sig og dette er hans 2. orbit han spiller 22/20/2.5 og jeg har ingen noter paa ham, han er dog naeppe regular paa NL400 da jeg ikke har set ham flere gange f0r (har haft ham paa en enkelt bord tidligere, men det er det) nogen decideret donk er han dog ihvertfald ikke.
Jeg spiller selv 25/21/2.5 og han har, saavidt jeg ved, ikke set mig vaere out of line, selvom jeg spiller mere aggro end den gennemsnitlige Boss spiller.
BossMedia Game #1212327043: Table Table TH 444 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 23:52:09 - 2008/08/26
Seat 1: Uffefh ($423.90)
Seat 2: DeadRoxYa ($398.00)
Seat 3: MR_AKQJ10 ($429.00)
Seat 4: spanFish ($364.00)
Seat 5: belzebut66 ($261.50)
DeadRoxYa posts the big blind of $4.00
Uffefh posts the small blind of $2.00
belzebut66 is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Uffefh Q♠ J♠
MR_AKQJ10 folds
spanFish folds
belzebut66 folds
Uffefh raises $16.00
DeadRoxYa calls $16.00
*** FLOP *** 8♥ T♥ J♣
Uffefh bets $24.00
DeadRoxYa calls $24.00
*** TURN *** 8♥ T♥ J♣ 4♣ Pot $80
Uffefh bets $60.00
DeadRoxYa raises $228.00
Uffefh?
NL400 TPGK i blindbattle
Flatcall- raise turn linien er stort set altid en monster fra nogenlunde spillere, så jeg mucker bare.
(havde f.eks. en hånd i går hvor jeg åbner AQo, flop QJ4tt, han betaler flop og raiser blank turn med QJ, hvor jeg ikke smider (tilt))
Altså som regel i disse spot får jeg overbevist mig selv om villain sikkert er ude ï noget semiballade på et drawheavy board og så smasker han mindst top to i fjæset på mig.
Mid stakes, især på bossen, er fyldt med nits der lever af leveltænkende tyre der på nogle områder har niveau til 5/10+, og som stacker ALT for let af.
Han har den stort set altid der og jeg mucker turn.
Kan godt lide dit bet, da du trækker value fra draws.
"leveltænkende tyre der på nogle områder har niveau til 5/10+, og som stacker ALT for let af" = mig :)
"Kan godt lide dit bet, da du trækker value fra draws."
Enig, hånden er fint spillet, og turn kan foldes med ret god samvittighed imo...
Hej,
Stalkade mitt smeknamn lite genom google och det här dök upp som första träff. Tycker det är kul att min bluff hade funkat på alla ni som svarar, men Hero här synade av och hans hand höll mot mot mina A9. Trevligt att veta att jag tänkte rätt i alla fall.
And I'll take it once more in english just incase. I hope noone minds:
Stalked my nickname through google and this popped up first. I find it amusing that my bluff would have worked against you guys who are responding, however Hero called (or well, he shipped tbh) it off and his hand held against my A9. Nice to know I wasn't leveling myself in to a bad bluff.