NL400@Ongame
Jeg tager shots på NL400 en gang imellem og vil lige høre hva I siger til følgende hånd.
Villain spiller 56/1/1 over 90 hænder og er grunden til jeg er ved bordet. Han havde sin fine stack da jeg ankom, men jeg har taget lidt fra ved at VB'e ham pænt. Hans river aggression factor er 6!
Jeg har spillet 29/17/11 og 3-bettet 25%. Disse stats er dog kun over sølle 24 hænder ved bordet, og jeg er ikke engang sikker på han følger med i det.
Seat 3: SqueezeMyNut ($943 in chips)
Seat 6: xxveteranxx ($1056 in chips)
Seat 7: Razga4 [ A♥,Q♣ ] ($541.60 in chips)
Seat 9: PapiDaRuler ($380.70 in chips)
ANTES/BLINDS
xxveteranxx posts blind ($2), Razga4 posts blind ($4).
PRE-FLOP
PapiDaRuler folds, SqueezeMyNut bets $12, xxveteranxx calls $10, Razga4 bets $40, SqueezeMyNut folds, xxveteranxx calls $32.
FLOP [board cards A♦,2♥,3♣ ] - Pot: $100
xxveteranxx checks, Razga4 bets $55, xxveteranxx calls $55.
TURN [board cards A♦,2♥,3♣,K♦ ] - Pot: $210
xxveteranxx checks, Razga4 checks.
RIVER [board cards A♦,2♥,3♣,K♦,7♠ ] - Pot: $210
xxveteranxx bets $180, Razga4 calls $180.
Hm, nu når jeg kigger på det, synes jeg godt mit flopbet kunne være en tand større, men bortset fra det, hva synes PN så?
\Razga
PS. Forvirrer farver mere end det gavner?
NL400: TPGK med potcontrol
Jeg better turn.
Som spillet tror jeg også jeg skubber river faktisk.
SteenV
Yeah... var lidt kort :)
Jeg ser en del flere A'er i hans range som du slår end du er bagud til. Og mod en 56/1/1 gut får du næsten altid 3 streets of value vs. AJ,AT + at der er færre kombinationer af AK som er en af de få hænder du er bagud mod. Det må også vægte AK lidt lavere end normalt at han ikke 3-better PF. Også selvom han er 56/1/1. Hvem ved, måske er han træt af dine 3-bets og beslutter at calle PF m A8-A9.
Hvis han virkelig bluffer river hver gang er jeg ikke helt så meget imod check bag på turn, da boardet er tørt. Men det er ikke for potcontrol. Det er for at få ekstra value mod hans float-luft og samtidig value fra dårligere A'er. Tror ikke han folder et A til et raise for 260 mere i en pot på over 1000.
Det var bedre ;)
Tager på arbejde nu, men vender tilbage til tråden senest i aften med mine tanker
Med denne linje synes jeg, at du skal bette mere på floppet, så du får mere ud af hånden mod fisken.
Jeg spiller selv rigtig meget NL400 på Ongame.
Mod en donk som villain obv er, er jeg klar til at gå død med aq på det flop any day.
Jeg ville bette 2/3 pot på flop, ca det på turn og skubbe river...
Han ligner så meget a6-aj og jeg har set donks som ham calle mig ned med den holding ufattelig mange gange, så tror det må være den mest profitable måde....
flop bet fint og så foretrækker jeg klart bet turn og river
at potkontrolle vs en 56/1 er at smide $ væk
Tror du undervudere din hånd her. Du er for det meste god hvis du kommer allin ved at bette flop og turn, så stik hårdere ud så du kan få det meste ind inden river.
Kan ikke se nogen grund til at check turn, da den ikke ændre noget og han aldrig folder Ax ligemeget hvad du gør..
Betaler også bare river når han better så stort, men det andet er vigtigere.