NL400, Party
Villian er ukendt
Seat 4: Saibot1987 ( $396 USD )
Seat 3: Dan_n_e ( $528.60 USD )
Seat 1: freddyfred50 ( $389.40 USD )
Seat 5: Alexxxos ( $436 USD )
Seat 2: Doe_Ray_Mi ( $365.80 USD )
Seat 6: hamdiobied ( $100 USD )
Dan_n_e posts small blind [$2 USD].
Saibot1987 posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Saibot1987 [ 3h Tc ]
Alexxxos folds
freddyfred50 folds
Doe_Ray_Mi calls [$4 USD]
Dan_n_e calls [$2 USD]
Saibot1987 checks
** Dealing Flop ** [ 5♥, 3♦, 3♣ ]
Dan_n_e checks
Saibot1987 checks
Doe_Ray_Mi bets [$4 USD]
Dan_n_e calls [$4 USD]
Saibot1987 raises [$16 USD]
Doe_Ray_Mi folds
Dan_n_e calls [$12 USD]
** Dealing Turn ** [ K♠ ] Pot: 48
Dan_n_e checks
Saibot1987 bets [$36 USD]
Dan_n_e raises [$100 USD]
Saibot1987 calls [$64 USD]
** Dealing River ** [ 8♠ ] Pot: 248
Dan_n_e bets [$160 USD]
Betalt?
NL400: Trips i unraised mod ukendt
Betalt ? Hmm den kan vist ikke andet end betegnes som verdenshistoriens nemmeste push ;-)
Edit: Er lidt bange for du overvejer at folde nuts ? ;-)
Loooooool
25 øre på at Saibot foldede og ikke opdagede sine quads!
Betalt. Lead floppet i0vrigt, dit CR stinker af styrke og g0r du sjaeldent faar mere action af et overpar eller fx
folder også river - kan ikke rigtig se noget vi slår. Bestcase ville vel være en overspillet 3'er med lavere kicker
Lead flop! Som spillet, fold turn.
Bryder mig virkeligt ikke om dit c/r på flop og det er ikke kun fordi det er for småt, lead all day long.
Som spillet tror jeg trygt du kan folde river, han skal være virkelig syg for at fyre sådan et bluff af.
Ud fra de (få) hænder jeg har på ham, virker han dog heller ikke som en der spiler hverken 55 eller air så fucked up.
Er folk enige i fold turn?
Jeg har nok et leak her så. Jeg caller denne her ned, fordi jeg tror han kan gøre det for value med ca ligså mange hænder der slår mig, som jeg slår.
Er det kun mig der mener at det er en ret alvorlig fejl at generelt raise floppet så lidt der uanset hvad man har? Og synes virkeligt også at dit C/R er grimt.
Lead flop hver gang. Ellers en ret interessant hånd, et lille stykke tid siden jeg har spillet NL400 så har ikke rigtigt en god fornemmelse for om ukendte villains ikke også kan spille 3-7/3-6/3-4/3-2 lige sådan.