Nl400 på pacific. 6 handed. Jeg har 432$, Goofy dækker. Vi har begge spillet ret str8forward ABC TAG. Åbnet pænt, taget lidt ned på flops og ikke vist skæg op. Kun anden gang jeg spiller imod ham. Første gang lavede jeg et stort bluff på ham, som han postede herinde. Ved ikke om han husker det, eller det påvirker hans syn på mig. Jeg samler AQo op i UTG+1 og raiser til 16. Goofy kalder i BB. Flop: K Q 8 rainbow (pot 32) Goofy check-caller mine 27. Turn: Q, stadig intet flushtræk (pot 86) Goofy better 62, jeg caller. River: 4 (pot 208) Goofy checker, jeg byder 165. Hvad siges der til turn og river spillet?
NL400, trips mod Goofy
raise turn, han smider ikke mere efter en K på river anyways, så hvis han har TJ skal han betale...
Hey all...
Enig med Alex.
Han checker simpelthen river. Du ville også checke river bag med K, så du siger nærmest på river: jeg har en dame - pay me off.
Har han en dame/draw, synes jeg, han skal betale skidtet på turn.
Kan godt se, at du tidligere har bluffet, så måske caller han med K på dit river bet, som du har spillet den.
God table selection :D
Jeg ser ingen grund til at raise turnen her og potcommitte sig i en situation hvor du er WA/WB og langt oftest WA på et semidødt board. Han smider stort set alle dårligere hænder til et raise, og er fisken ude i noget skæg, så giv ham da muligheden for at skyde videre.
Umiddelbart byder jeg mindre på river. $140 or so.
"Han checker simpelthen river. Du ville også checke river bag med K, så du siger nærmest på river: jeg har en dame - pay me off."
Nå.
Jeg valuebetter bestemt AA og AK.
- desuden raiser jeg turn og instacaller et push.