antag modstanderen som your average joe....
Full Tilt Poker Game #16119314511: Table Janice (6 max) - $2/$4 - No Limit Hold'em - 13:46:26 ET - 2009/11/18
Seat 1: skurk ($400)
Seat 2: aCke011 ($81)
Seat 3: hero ($407.30)
Seat 4: TIKIMAN716 ($256.80)
Seat 5: PIKAPIKACHU ($871.40)
Seat 6: tokinit55 ($285.85)
PIKAPIKACHU posts the small blind of $2
tokinit55 posts the big blind of $4
The button is in seat #4
*** HOLE CARDS ***
Dealt to hero [A♦ Q♣]
skurk raises to $14
aCke011 folds
hero calls $14
TIKIMAN716 folds
PIKAPIKACHU folds
tokinit55 folds
*** FLOP *** [K♥ Q♦ 6♥]
skurk has 15 seconds left to act
skurk bets $24
hero calls $24
*** TURN *** [K♥ Q♦ 6♥] [Q♠]
skurk checks
hero has 15 seconds left to act
hero bets $62
skurk calls $62
*** RIVER *** [K♥ Q♦ 6♥ Q♠] [T♥]
skurk checks
hero has 15 seconds left to act
hero bets $132
skurk raises to $300, and is all in
hvor tit betaler vi river her///
nl400, trips på river mod grimt c/r
Klamt spot
Tja tjo blah vs avr Joe så bluffer han jo aldrig nogensinde her, spm er om han spasser ud med noget QJ eller Qx.
KK og AA tvivler jeg på han spiller sådan - caller nok kun med dem river
AQ er meget plausibelt - men igen caller han ikke nok bare river ?
A♥ x♥ maybe caller han virklig turn med det maybe/maybe not.
KK, KQ og 66 giver fin menning med preflop, flop og turn spillet af en avr joe
Har virkelig svært ved at se hvad du slår foruden er super overspillet QJ.
Fold herfra
Hans linje er vildt underlig, jeg kan ikke få det til at give mening med noget, så jeg caller nok.
Han fortsætter vel med Q's på turn? Han fortsætter vel også med FD's medmindre han vil check/folde? Han ligner mest noget Kx som laver sin hånd om til bluff fordi han ved den er død (det er dog at give vililan absurd meget credit).
Af made hands repper han i mit hovede kun KK og KQ, da resten af hans gode made hands better turn nærmest hver gang. På river repper han tilgengæld kun en made hånd han laver om til et bluff, så det er self heller ikke verdens største range. Hans linje og pot-odds taget i betragtning caller jeg.
Ret let fold i min bog. Er uenig med becks i, at han altid check-folder FDs. En passiv villain C/F jo ikke altid et FD her.
I øvrigt tror jeg godt vi kunne bette mindre river.
Okay, kan vi blive enige om at det er helt latterligt retarderet at check-call et fd her efter boarded lige er paired? At nogen stadig gør det er self korrekt. Den er helt sikkert close på river, men hvad sætter du ham på? Tror du her shipper flushen på river efter vi better tæt på pot?
Jeg betaler river.
Det giver ikke mening at villain har check-callet to gange med et flush draw hvis han bare er nogenlunde normal. To par og sets bliver formentlig også raiset undervejs.
Linjen giver ikke mening --> call !
Jørn
@becks
Potten er vel 200 ca. så vidt jeg lige kan se, så det er ikke fuld pot vi better? Dno hvad jeg sætter ham på, kan bare ikke sætte ham på en hånd vi slår. Giver ingen mening at en villain vi ikke kender bare shipper det ind her, og tilbyder os de odds.
Kan sagtens være jeg er way off.
Thyssen: Han checkcaller ikke flop, kun turn.
Tror sagtens han kan have en flush her.....
Men tror også at jeg vil have svært ved at folde....
Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre i praksis, men i teorien folder jeg rigtig tit.
Jeg kan virkelig ikke forstille mig villian have andet en KQ eller QT i dette spot.
@walth
tænkte egentlig før jeg bettede, over hvor svært et spot det var at få value fra ringere hænder i dette spot, så mange af dem opgiver med marginal showdown value river tror jeg, KJ Kx osv (har jeg en ide om at han kan folde her)
men synes bare at hvis jeg better mindre, ligner det mere et valuebet, hvor det her er sådan ca det beløb jeg skyder som bluff (selvom jeg ca ingen bluffs har i min range, forandet et par bustede straight draws måske, hvis jeg fornemmer svaghed)
men ser det ret meget som dig, med at han altså har os relativt ofte...
@andre
hvorfor kan han ikke have KK eller KQ her, udover at vi selvfølgelig blocker KQ....på det board synes jeg ikke der er noget galt med at trappe de 2 hænder...