What the fuck do we do?!?
V2 er vindende regular - eneste jeg har på ham.
V1 er unknown, har kun 6 hænder på ham.
Seat 5 V1 ($761.10 in chips)
Seat 6 V2 ($402 in chips)
Seat 1 DONK1 ($91 in chips)
Seat 2 V3 ($426 in chips)
Seat 3 DONK2 ($387.70 in chips)
Seat 4 HERO ($420 in chips)
V2 - Posts small blind $2
DONK1 - Posts big blind $4
*** POCKET CARDS ***
Dealt to HERO [6♦ 7♦]
V3 folds
DONK2 folds
HERO raises $12 to $12
V1 calls $12
V2 calls $11
DONK1 folds
*** FLOP *** [6♣ 6♥ 3♣] - pot $38
V2 checks
HERO bets $30
V1 calls $30
V2 calls $30
*** TURN *** [6♣ 6♥ 3♣] [8♥] - pot $128
V2 checks
HERO bets $95
V1 raises $190 to $190
V2 calls $190
HERO??!
Comments til det hele, bitte.
NL400 - trips turn beslutning
Spiller den på samme måde og drysser turn.
Villan 1 kan selvfølgelig være ude i sjov, men vi må nok forvente han oftes dukker op med noget solidt her. Det er dog mere villan 2´s action der gør jeg drysser. Hvis du siger han er vindende reg. så må vi forvente:
- Han stort set hver gang 3b 99+ PF.
- Han jo aldrig spiller draw sådan på turn, da han har dig til at acte bagefter og jo aldrig har ods til det call på et parret bord
- Altså han "bluff-caller" jo nok ikke så ofte her :-)
= Kan ikke udelukke han sidder med overpar, men jeg forventer rigtig ofte han dukker op med min. 6x og nok oftere 33 eller 88.... ved godt det er en smal range, men har svært ved at se hvad det ellers skulle være, hvis han er sane.
Samlet er sandsynligheden for at du er i graven mod en af dem alt for stor til at jeg ofre 283 mere her.
Enig med Laur. Det er surt at måtte smide hånden, men jeg kan ikke se hvilken hånd V2 har som du kan slå.
Jeg mucker også turn.
Jeg synes turnbet er superior, da vi trods alt charger en del, og jeg havde også fået lortet ind, hvis action havde været således, at en enten villain1 eller to havde foldet.
Er blevet hestekneppet på det sidste, men ved faktisk ikke helt hvorfor jeg postede hånden. Måske et lille 'brag' over at jeg stadig kan folde, I really have no clue ^^
HERO folds
*** RIVER *** [6♣ 6♥ 3♣ 8♥] [T♦] - pot $603
V2 bets $170 (allin)
V1 calls $170
V2 shows 3♠ 3♦
V1 mucks A♥Q♥
Fint fold, nok et af de tough man bliver nødt til at lave, og sikkert laver for lidt når man er halvtiltet. WP hele vejen.
Jeg havde også lagt den, det er scary at han cold caller de 190..
Men hvad sker der for V1 caller 170$ på river med luft? Han kan da virkelig ikke regne med som dynamikken var, at V2 kun har et busted draw evt. kombi str8/flush draw? :S
Larsen