2BIGBOOBS spiller 26/15/3.4. Han er semi-regular og er oftest fornuftig I maaden han spiller paa er dog ogsaa kendt for hjernebl0dninger af gevaldig karat, men virker paa ingen maade tiltet eller daarligt spillende idag. Har som andre semi-regs et underligt forhold til stacks og k0ber sig sjaeldent ind med fuldt BI. Folder til 3-bets med en fornuftig frekvens.
C-better meget taet paa 100% pots.
Mimarmt har stort set lige sat sig og har mest gjort sig opmaerksom ved at tabe en 25BB pot imod ark100 hvor han bliver fanget I et bluff-raise og maa folde til et push.
PF er mange nok uenige I (og maaske er det en fejl 3-way), men jeg bryder mig ikke om at spille TT I en rr pot oop og jeg maa regne med at vaere bagud til villains range hvis jeg faar action.
Anyway, here goes:
BossMedia Game #1210873639: Table Turbo TH 152 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 21:41:38 - 2008/08/25
Seat 1: Uffefh ($1391.75)
Seat 2: ark100 ($551.40)
Seat 3: 2BIGBOOBS ($246.75)
Seat 4: mimarmt ($361.23)
Seat 5: FrankGrime ($833.55)
FrankGrime posts the small blind of $2.00
Uffefh posts the big blind of $4.00
mimarmt is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Uffefh T♣ T♥
ark100 folds
2BIGBOOBS raises $14.00
mimarmt calls $14.00
FrankGrime folds
Uffefh calls $14.00
*** FLOP *** 7♥ 6♦ 4♠ Pot $42
Uffefh checks
2BIGBOOBS bets $33.00
mimarmt calls $33.00
Uffefh ?
EDIT: Farvekoder
NL400 – TT oop I 3-way pot
Preflop synes jeg er ganske fint. Afhængig af spilleren og dynamikken, er der rig mulighede for at raise preflop, men generelt har jeg intet problem med at flatcalle. Som spillet er jeg godt nok delt, umiddelbart ligner det et raise for at committe, men jeg vil høre lidt andre meninger. Umiddelbart ikke det bedste af spots i verden.
For mit vedkommende er det 50/50 om jeg 3better pre, og mod 2 villains som du beskriver her gør jeg det ovenvejende for at tage de to raises ned pre.
Som spillet er BIG's range super bred mht til cbetting freq., og minarmt kan sagtens ha en del små kort som 78, 68, 45 etc der connecter delvist til floppet. Jeg synes ikke der er noget i vejen for at raise til 90 og tag den derfra. Du er even money mod any pair med oesd, og kan forholdsvis nemt release hvis turn kommer 8, 7 eller 3.
Obv. ryger den i mucken hvis vi hører mere til BIG.
GA
Jeg kunne godt se mig selv 3-bette TT preflop kalde et shove. Vedkommende har jo kun 60 bb :)
Kald kan dog også være fin og uden vild dynamik vil det normalt være mit standard spil for 100 bbs.
Jeg foretrækker at leade floppet.
Jørn
Som Thyssen.
Som spillet er det et easy fold
@Thyssen:
Jeg har læst dine posts, og de indeholder rigtig mange gode ting. Jeg har et spørgsmål: For mig ser det ud som om, du udelukkende leader flops, du har tænkt dig at 3bette. Korrekt?
Eller leader du for info?
Wow, så slet ikke preflop stacks. Jeg 3 better hver gang og ryger ind mod preflop raiseren her, by far de bedste linje.
@ Thyssen
Du leader flop, men du kommer til at stå i mange underlige spots. Hvad gør du på blanke turns, semi blanke (overcards), og lukker du ned hvis du får calls? Hvis man vil leade skal man næsten bet calle turn.
@Tinamus
Jeg leader ret bredt og ikke kun med hænder som jeg vil 3-bette (i hvert ikke mod observante spillere).
Vi ser bare ikke særlig mange hænder postet hvor hero kalder OOP med KQo eller JTs og leader et 478 flop.
@roberto_
Jeg synes jeg kommer i flere underlige spots ved at vælge den passive check/call linje.
Et check/raise er en mulighed. Det er en fordel ved et check-raise: hvis villain c-better og den anden villain kalder, så kan vi scoope en masse døde penge.
Jørn
Sorry for at ville have det skaaret ud i pap Thyssen, men naar du leader er det for at pushe til et reriase, uanset hvem der g0r det?
Og spiller du den anderledes for 100 BB's?
Mod 2BIGBOOBS er vi ca 60 bb dybe så der leader jeg og kalder allin.
Mod minarmt er vi 180bb dybe, så der kalder jeg et flop-raise og evaluerer turn (ofte folder jeg turn hvis han better igen).
Med 100+ x BB stacks synes jeg godt at call kan forsvares hvis vi er friske på at spiller noget postflop poker (hvilket jeg helst vil gøre hvis jeg kender begge modstandere). Som stacks er 3-better jeg dog ofte, og caller et push fra 2Big - synes netop den størrelse stack skubber meget bredt mod et skvis.
Jeg synes både et lead og et CR er okay her. CRet kan netop fange en masse døde penge i puljen, og mims call på dette flop, er ofte en svag hånd der ikke kan tåle meget heat. Med villains AF vil han bette dette flop med meget af sin range, og vi er okay inde mod en passende push range fra 2big:
48.353% {TT}
51.647%% { 44+, 97s, 86s+, 75s+, 64s+, 54s, 97o, 86o+, 75o+, 64o+, 54o } (alle suitede og unsuitede connectors og 1-gappers fra 5-9, sets og overpar)