Villain spiller 36/18/1.9 og er daarlig uden at vaere helt vaek. Jeg tror han mangler lidt fundamental spilforstaaelse da jeg tidligere har set ham pot-bette et 35JQ7 board med A5 hvor jeg hero-caller med A h0j.
Han har faaet en vane med at flat-calle alle mine squeezes selvom han sidder oop hvilket bl.a. har resulteret I han stacker mig efter at have floppet to par med AK4 hvor vi ender AI paa en J river (jeg har KJ). I den hand gik flop check/check, lille bet fra ham paa turn som jeg caller, bet fra ham paa river og jeg raiser ham AI.
Han har tidligere reraiset/foldet I en rr pot imod mig, dog kun en enkelt gang og for 100.
Jeg har aldrig set ham leade f0r og aner ikke hvad det betyder.
BossMedia Game #1791003433: Table Table TH 1335 - £2.00/£4.00 - No Limit Hold'em - 22:58:45 - 2009/09/27
Seat 2: Uffefh (£1278.08)
Seat 4: IUS90 (£362.25)
Seat 1: elan25 (£1105.85)
Seat 5: p-bot (£957.62)
IUS90 posts the small blind of £2.00
p-bot posts the big blind of £4.00
Uffefh is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Uffefh 6♦ 5♦
elan25 calls £4.00
Uffefh raises £18.00
IUS90 calls £18.00
p-bot folds
elan25 calls £18.00
*** FLOP *** 3♥ 5♠ 6♠ Pot £54
IUS90 checks
elan25 bets £43.50
Uffefh raises £140.00
IUS90 folds
elan25 calls £140.00
*** TURN *** 3♥ 5♠ 6♠ J♣ Pot £330
elan25 checks
Uffefh bets 200
elan25 goes all-in with £947.85
Uffefh?
Og hvad g0r folk hvis han 3-better floppet istedet for at flatcalle?
NL400, ttp imod daarlig semi-regular 275 bb deep
Ad ad ad, den er klam. Jeg better en del mere på turn for charge draws, 260-80 og med planen om at folde til shove. Det virker ikke til, at du har set villian spille draws super aggressivt og den info ser jeg gerne, før jeg stacker 250BBs.
Han kan vel ikke have meget andet end et set her? Det lyder til han nogen gange laver lidt retard moves, så nogen gange kan han vel have 78s eller lign. men det er ikke noget jeg gider at stacke af for at finde ud af.
Jeg betaler...
Han spiller hånden mega-weird. Det eneste set som er sandsynligt er IMHO JJ. Han slowplayer helt sikkert andre sets på floppet (og vi blocker for to af de floppede sets).
Jørn
Du snapcaller, mens du råber "SHIP IT FFS you motherfucking donk!!!" Jeg nægter btw at tro på, at en 38/19-spiller limper JJ, så den hånd tillægger jeg ikke ret meget værdi.
Tror oftest, at du vil se J♠x♠ - alternativt kunne han vel godt dukke op med en floppet str8 eller set i 3'ere, men altså du siger selv, at han er dårlig - så folder jeg sgu ikke to par her.
Sick spot - jeg bet/folder ikke denne her, turn er simpelthen for god for os, vi har blockere, sets giver generelt ikk meget mening, han ligner mest af alt et combodraw, som andre er inde på.
Ugh, betalt. :|
Jeg kan aldrig se ham have et draw. På den anden side er fold mega klamt, og checke turn bag er også skidt. Jeg vil dog nok folde, selvom jeg hader det efter turn bet. Det eneste vi slår er mega donket KK/AA.
Betalt, men tror meget mere at han sidder med en floppet str8 end JJ. En weak loose type vil typisk gerne se en blank turn før en 275 BB stack ryger ind.
Hvis han 3 better floppet, ser jeg ikke andet end at kalde og se turn an, da et 4 imod de modstander, kun vil få kald/jams af str8 og sets.
Jeg mener at udover førnævnte udgør AA/KK også en god del af hans range her...
set i 3ere er vel heller ikke helt i skoven at sætte en donket spiller på? Han kan da sagtens limp/calle 33 pf - især så dybe som I er.
Hans linie giver ingen mening, men det er jo hvad der kan forventes af en spiller af hans type og jeg havde derfor svaert ved at konkludere saerligt meget ud fra den. Jeg regnede lidt med at de fleste nuts haender (like 42/47) 3-better floppet pga vi er dybe og villain nok bare vil habe pengene til midten.
Det efterlader sets, 4x, overpar til floppet og nogle to par kombinationer (evt J3/J5/J6) og saa maaske lidt andet sjov.
Jeg ender med at betale, villain viser 67o og riverer en 7'er og Uffen finder en bro at hoppe ud fra.
Nogle vil maaske mene der er lidt karma over det, men det er i mine 0jne dybt uretfaerdigt.
Hmm synes folk skal relaxe lidt med at udelukke sets og str8s fra hans range.
36/18/1.9 dude med manglende spilforståelse, klikker en masse tilfældige knapper og har sikkert sets og str8 her engang i mellem.
Hans prefloplinje rammer det board rigtigt godt til både str8 og sets og desuden er min erfaring at spillere af som OP beskriver villain, stort set aldrig løber store bluffs for 200bbs+
@hilberado
Jeg kan altså aldrig huske at have set en 36/18/2 spiller leade et set. Han checker sgu nok også et set hvis han er preflop aggressor.
Jeg tror dog du har ret i at han sjældent har en komplet air-ball, men jeg mener nok han kan have kombi-draws (som aktuelt) eller overpar/top par som vi selvfølgelig har god equity imod.
Jørn
36/19/2 er da ret agro sådan overall. At holde en aggresion på 2 med de stats, læs en VPIP på 36 og et stort gap mellem VPIP og PFR, er solidt imo. Så mon ikke han leader sets også så? Men altså hvis han er så passiv at vi skal udelukke at han leader sets tror jeg også jeg normalt vil udelukke at han lige laver ballade moves for +200bbs.
Jeg ville altså også som standard slippe turn mod sådan en gut der. Han har givet PF linjen næsten aldrig AA/KK (hvilket han ellers kunne spille sådan), og du er crushed af resten af hans range.
/A
Jeg folder, selvom det kan være lidt tough. Jeg tror ikke på vi er godt inde mod sådan en fisket villains range her. Som hilb er inde på mener jeg på ingen måder vi kan udelukke straights og sets, og det er endnu mindre sandsynligt sådan en type vælger at totalt fastplaye et draw.