Har ikke de store reads, da det kun er 5. hånd jeg spiller...
Party Poker No-Limit Hold''em, $ Hero (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: pokernet.dk)
Button ($403.20)
SB ($641.34)
Hero ($534.80)
UTG ($100)
MP ($135.30)
CO ($514.71)
Preflop:/ Hero is BB with A♠, Q♠. SB posts a blind of $2. UTG posts a blind of $4.
UTG (poster) checks, MP calls $4, CO raises to $22/, 2 folds//, Hero calls $18, UTG folds, MP folds.
Flop:/ ($54) 5♠, T♠, 7♠ (2 players)/
Hero checks, CO bets $45/, Hero raises to $125/, CO calls $80.
Turn:/ ($304) T♦ (2 players)/
Hero ??
Stikker jeg hér igen eller holder jeg lidt kontrol...?
Andre kommentarer?
Michael
NL400 - turn play..
Tror sq jeg stikker ud her igen, og folder til et raise, da vi ingen reads har. kan desværre ikke se andet end et set som caller dit raise. Tror i øvrigt jeg raiser lidt mere på floppet.
Den er svær uden reads.
Ja, han kan sidde med et set, men det kan også være AA, KK med K♠
TT er næsten umulig at tænke sig.
77 og 55 kan tænkes, men ind til videre synes jeg størstedelen af Party Poker spillere på NL $400 ikke raiser par som 77 og 55 preflop. Er folk uenige?
Jeg er i tvivl, hvad der er bedst her.
De hænder der raiser et skud på turn er du nødt til at folde til - især når det er en T, der kom på turn.
Som standard må det blive 200$ og fold til push.
Checker du så checker han med draws, hvilket du mister value på. Han checker muligvis også med et FH, så du skyder igen på river.
Tror derfor at der er mest value i at skyde på turn.
Han kan måske have K♠ J♠?
Jeg har i de seneste to dage løbet ind i ikke mindre end 4 af sådanne hænder, hvor begge flopper flushen :O)
Jeg slipper ikke, og spiller den derefter.
Lead desuden floppet, specielt når du selv har A♠.
- AB
Jeg syntes umiddelbart ikke du laver fejl ved at checke den på floppet.
De fleste vil følge op med et c-bet på et flop som dette. At han så caller dit udmærkede raise på floppet gør det selvfølgeligt svært.
best case senario
J[Js], K[Ks], samt en mindre flush
worst case senario
fuldt hus/fire ens
Jeg stikker ud igen på turn, og hvis han caller, så stikker jeg ud igen på river.
Som Agser siger, skal du leade floppet.. Og du skal også give den gas på turn.. Den slipper du ikke fra!!!!
Får vi en afslutning på denne?
Jeg er også overbevist om, at jeg ikke kunne slippe denne uden reads.
200+ på turn og all-in på river.
Afslutningen er som følger: Jeg går i stå! Checker turn - han checker bag. Floden er 5 ♥. Det gjorde det jo ikke just bedre... Jeg checker igen og han checker bag og mucker J ♣ J ♥.
Set i bagspejlet spiller jeg den vel ret sløjt... Skal stikke turn - jeg slipper den ikke anyway.
Den mest optimale linje ville nok være, at bette floppet og re-raise hans (sandsynlige) raise. Hvis han caller dette re-raise, ville potten være så stor at jeg bare kunne skubbe stakken på turn.
Er folk enige?