skurk er PN'er, har ikke sindsyg mange hænder på ham, men tror han renser ok af...
han spiller super aggro, har ham til 33/28/6.70 over 251 hænder, ingen historie mellem os what so ever....
$400 USD NL Texas Hold'em - Saturday, June 13, 05:03:34 EDT 2009
Table Table 126845 (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 5
Seat 3: Jasse99 ( $359.57 USD )
Seat 4: SKURK ( $468.26 USD )
Seat 5: bloppp ( $206.33 USD )
Seat 6: HERO ( $416 USD )
Seat 1: eroha44 ( $110.60 USD )
Jasse99 posts small blind [$2 USD].
SKURK posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ A♣ K♣ ]
bloppp folds
HERO raises [$12 USD]
eroha44 folds
Jasse99 calls [$10 USD]
bbamsee has joined the table.
SKURK calls [$8 USD]
** Dealing Flop ** [ K♦, T♥, 5♣ ] (pot: $36)
Jasse99 checks
SKURK bets [$27 USD]
HERO raises [$67 USD]
Jasse99 folds
SKURK calls [$40 USD]
** Dealing Turn ** [ J♦ ] (pot: $170)
SKURK bets [$75 USD]
HERO calls [$75 USD]
** Dealing River ** [ A♠ ] (pot: $320)
SKURK bets [$142 USD]
HERO?
♥
nl400 turn spot mod donklead
Call.
River?
Ja two pair anyday :/ 5erne har mønstret, du kan ikke rigtigt rehejse for inf uden at committe), jeg smider :/ crying
har updated...gerne turn og river comments...også flop hvis nogen skulle have noget at sige der self ;)
altså det er en af de spots som man ikke kommer i ret tit, da det er ret få folk der rent faktisk spiller ordentligt som leader i 6 max. som udgangspunkt kalder jeg for det meste bare ned, da jeg gerne vil se hans hånd. i spottet får du til tider betaling af et par dårligere 2 pars komboere, men tror faktisk også tit folk folder dem hvis de er gode da det er et meget uoplagt bluff spot for dig. og han har til tider str8en/ settet. men folder aldrig river, pga de fleste tænkende regs vil bette større på turn så han kunne få det hele ind på river.
jeg ville calle skurks turn bet og hvis alt andet end en dame eller en ruder dukker op på river ville jeg gå allin på river... du kunne også bare calle ham ned , men det kommer lidt and på om du er i humør til det .
jeg sætter ham på KT eller KJ håber ikke på 55 eller KQ , TT
og med den river er det bare too bad hvis han har et set eller kq qT
sry har rettet lidt i min post, da det er et svært spot at være i, så håber du kan finde rundt i den !
mine egne tanker er at han ligner en semi drawing hand ala KQ, JQ...dette pga jeg synes mine range af hænder, ret ofte er nogen jeg ikke kan folde...
AA, KK, QQ, JJ, TT
AK, AQ, AJ, KJ, KT osv...
derfor synes jeg ikke hans turnlead giver nogen mening såfremt han har klonket 2 par med JT, KJ....jeg ville personligt c/r i hans spot på turn, hvis han har "klonket"
dog er call stadig en ok løsning, da der vitterligt ikke er mange kort jeg er bange for på river....og det gør at han nogle gange vil prøve at bluffe potten fra mig på river...
det river kort der falder er ca det eneste jeg ikke ønskede at se...bortset fra en 9'er måske...
og vil egentlig helst folde, dog kaldte jeg da jeg synes hånden gav noget info jeg ikke kunne leve uden, da det er en ny skurk for mig ;)
Hvordan spiller du selv?
Det virker som om der er ugler i mosen, når du kalder ham "super aggro", men han bare overcaller fra BB preflop. "Super aggro" spillere har i min bog en tendes til at squeeze her med "gode hænder" ala mellem par til store par og AK/AQ/AJ. Jeg mener du kan udelukke TT-AA + AJ+. Så har vi luft mindre par som 55 tilbage og alle Q combos tilbage der slår dig.
På flop leader han i mellemposition med iniraiseren bagved, hvis range indeholder rigtig mange hænder der rammer KTx og han leader for 2/3 pot, hvilket typisk er for value. Da du ikke skriver, hvordan du selv spiller er det lidt svært at udlede meget af det her lead. MEN når han "bare" caller dit reraise er typisk drawing combos.
Jeg vil mene han ude af position efter SB fold - genhejser alle hans stærkeste hænder KT+ og de bedste draws (QJ aktuelt), men han folder hænder som QT/Q9/JT.
Alt i alt efterlader det os med en bestemt hånd han kan leade J turn med og det er KQ. Jeg ville skubbe turn her... Som spillet vil jeg så folde river med et: "omg, et lorte kort..."
damster
det er edderbankme en dyr pot at købe info i. jeg kan godt lide at lave -ev infomations calls i mindre pots. men i det her spot synes jeg ikke det er aktuelt.
var han så i skum?
@hahila
ja altså forstå mig ret...jeg mener at jeg selvfølgelig oftere end jeg bør for at kalde, er god her, jeg snakker jo ikke om et A hi hero call =)...
nej han var ganske som forventet på KQ
"derfor synes jeg ikke hans turnlead giver nogen mening såfremt han har klonket 2 par med JT, KJ....jeg ville personligt c/r i hans spot på turn, hvis han har "klonket""
Det er et af de aller mindst oplagte boards at skyde videre på selv, da det begynder at blive småt med value, og chancen for at blive CR'ed fra Qx hånd bliver større. CR JT her kan blive lige lovlig friskt mod nogen modstandere. Tror klart KJ/JT/KQ/QJ leader turn oftere end CR.
River er et fold uden jeg ved mere, der er for det første en god sjat Qx i din range, hvilket gør det til et ret uoplagt sted at bluffe.