Dzired er 41/9/1.5 over ~60 hænder og altså ikke en synderlig god spiller..
BossMedia Game #803626655: Table Table TH 840 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 23:14:26 - 2007/10/26
Seat 1: Hero ($560.32)
Seat 2: ruplaTenu ($403.20)
Seat 3: Flortsch ($688.26)
Seat 4: -vertigo- ($417.00)
Seat 5: dzired ($389.70)
Hero posts the big blind of $4.00
dzired posts the small blind of $2.00
-vertigo- is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [5♥ 4♦
ruplaTenu folds
Flortsch raises $16.00
-vertigo- folds
dzired calls $16.00
Hero calls $16.00
*** FLOP *** [A♣ 2♦ 5♦
dzired checks
Hero bets $40.00
Flortsch folds
dzired calls $40.00
*** TURN *** [A♣ 2♦ 5♦ [3♣
dzired checks
Hero bets $108.00
dzired calls $108.00
*** RIVER *** [A♣ 2♦ 5♦ [3♣ [A♦
dzired checks
Hero?
DrTony er 32.65/21.5/2.30 over ~350 hænder..
BossMedia Game #803516474: Table Table TH 281 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 21:44:02 - 2007/10/26
Seat 1: Ur$$RMine ($999.45)
Seat 2: Taritz ($524.90)
Seat 3: Hero ($406.00)
Seat 4: Heidari111 ($1312.80)
Seat 5: DrTony ($548.84)
DrTony posts the big blind of $4.00
Heidari111 posts the small blind of $2.00
Hero is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [K♣ Q♦
Ur$$RMine raises $14.00
Taritz calls $14.00
Hero calls $14.00
Heidari111 folds
DrTony calls $14.00
*** FLOP *** [J♠ J♣ K♠
DrTony checks
Ur$$RMine checks
Taritz checks
Hero checks
*** TURN *** [J♠ J♣ K♠ 4♦
DrTony bets $40.00
Ur$$RMine folds
Taritz folds
Hero calls $40.00
*** RIVER *** [J♠ J♣ K♠ 4♦ [9♣
DrTony checks
Hero?
Valuebetter vi i disse 2 tilfælde.. Andre kommentarer til linierne er også velkomne..
NL400 - Valuebet?
nr. 1 ved jeg ikke helt da han sagtens kunne sidde med A med kicker 6-K også vil et valuebet være fint, men flushen kommer også i spil på river! Jeg vil vurdere det efter hvordan han ellers har spillet, hvor tyndt han egentlig caller.
Nr.2 er et valuebet i mine øjne..
hånd et:
Valuebet halv pot på river. Jeg kan dog ikke lide dit call pre.
Hånd to:
Når du er kommet så langt, så halv pot river igen.
Vil dog ikke calle pre, da der er kæmpe reverse implied med KQos..
Men kan godt være det bare er mig.
PM
I nr 1 er villain rimelig ukendt..
Keyser
Halvpot vil være ~150 og villain har effektivt ~225 tilbage.. Så hvis vi vil bette må det være ai..
Preflop kan diskuteres i begge hænder..
Jeg checker bagved i hånd 1 så..
Jeg checker nr 1, og valuebetter 2´eren, jeg kan godt lide et relativt stort bet her o. 99, men ja afhænger self af hvordan jeres historie er og hvordan du plejer at bette river.
Desuden kan jeg egentligt bedst lide at raise pre i begge hænder
Så der er rimelig enighed om check hånd 1 og vb hånd 2?
Som paula.
Folk tjekker så sjællent en rivered flush da mange bliver scared og tjekker bag.
Han skal nok betale dig med et A.
stats?
Jeg valuebetter i begge spots.... Som dark siger. Hvor tit ser man en chaser tjekke en rivered flush?
Kan ikk se den store problematik i nogen af hænderne.
Om preflop calls er lidt løse kan vel diskuteres.
Spiller hellere 45 end KQ :)
Med hensyn til størrelsen så AI i den første og 1/3 til en halv pot i den sidste eller ca 70 stykker.
Kan bare ikke sige hvad som skulle calle som vi slår i hånd et?
PM han er en calling station der ofte river trips. Det kan de altså ikke smide.
Hånd 1:
Valuebet river
Hånd 2:
Ingen andre end mig der ofte better floppet?
jo timothy:
1. jeg kan super godt lide et hårdt river bet.
2. Bet floppet og bet 2/3-3/4 af potten på river (hel pot eller skub er også frækt)
Som myth har nævnt tidligere er villains stats max donket.. Og vi ser meget sjældent en checket flush/hus.. Derfor skubber jeg og håber på at blive called af ax.. Bliver dog også kigget op af aq..
Hånd 2.. Timothy og Tina.. Jeg vil meget gerne høre nogle tanker bag at bette flop her?
Grunden til jeg ikke better flop i hånd 2 er at jeg har svært ved at se noget calle os vi slår. Synes vi kommer til at overreppe vores hånd en smule ved at bette flop når det er en 4way pot.. Derudover synes jeg også tit man ser en j /hus slowplayet af en af de 2 der er first in.. Derfor vælger jeg den passive linje..
Jeg ender også med at valuebette 88 her og bliver callet af qj..
checker i 1'eren, for mange hænder der kan slå os nu
VB'er toeren
Ret klart Valuebet i begge hænder imo. Der skal nogle andre stats på villain i hånd 1 før jeg checker bagved........
lol læste hånd 1 skævt af. Troede folk sad og diskuterede om at VB et par i femmere :) Jeg tror sgu jeg VB begge
Fold preflop hånd 1.
Valuebet river.
Raise eller fold preflop i hånd 2 langt langt det meste af tiden. Jeg better helt sikkert også flop (dårligere konger, draws, og beskytte hånden mod mange spillere).
River valuebetter jeg også.
Xizor
Hånd 2 er jeg ikke helt enig i.. KQ gør sig ikke specielt godt i en rr pot medmindre der er en rimelig vild dynamik og synes ikke det er specielt dårligt med de odds i pos at tage et flop af her..
Flop:
"Jeg better helt sikkert også flop (dårligere konger, draws, og beskytte hånden mod mange spillere)."
Jeg tror meget sjældent du får noget ud af dårligere konger og taget det i betragtning mod hvor tit der slowplayes noget vil jeg mene det -ev at bette ud her.. Du snakker også om at beskytte hånden.. Jeg vil dog mene at potcontrol skal vægtes højere i dette tilfælde da vi sidder med en meget svag hånd..