** Game ID 862889493 starting - 2007-11-03 19:10:36
** One stop [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- kl33zz sitting in seat 1 with $250.00 [Sitting out]
- idelhour sitting in seat 2 with $220.42 [Dealer]
- Sprockett sitting in seat 3 with $375.40
- Hero sitting in seat 4 with $990.56
- Smartydog sitting in seat 5 with $475.32
- zbyte sitting in seat 6 with $336.00
Sprockett posted the small blind - $2.00
Hero posted the big blind - $4.00
** Dealing card to Hero: 9 of Clubs, Jack of Hearts
Smartydog raised - $8.00
zbyte called - $8.00
idelhour folded
Sprockett called - $8.00
Hero - $8.00
** Dealing the flop: Queen of Spades, 10 of Diamonds, 5 of Diamonds
Sprockett checked
Hero checked
Smartydog bet - $16.00
zbyte folded
Sprockett folded
Hero called - $16.00
** Dealing the turn: King of Clubs
Hero checked
Smartydog bet - $32.00
Hero raised - $80.00 --------- for lidt i know
Smartydog raised - $304.00
Hero?
NL400 What 2 do?
Farvekoder, reads, dynamik og hvordan dine modstandere ser dig.
Dem der raiser for lidt og skriver "for lidt, ved det godt" i deres analyse er som regel nogen der ikke har tænkt sig at ændre det, men det ville nu være en god idé at forsøge at skaffe sig af med det leak alligevel, da det er et af de grimme og som meget gerne skulle være væk ved NL400.
Han kan vel sagtens raise AJs fra den position, men ærligt talt? Jeg kommer ikke væk fra den. Jx♦ er vel også en mulighed, readbaseret selvsagt.
PUSH imo.
Easy all in
Husk farvekoder og pot størrelser...
Edith: enig med hardkare
Du skal forresten nok ikke forvente andre slags svar end:
"LoOOOL PuZH DONKMASTER"
"ALL INzz, RYK NED!!11 OMG"
Nu er det selvfølgelig rart at vide lidt om modstanderen, men hvis han er unknown blæser jeg All in..
Du er kun bange for AJ. Han kan spille set og 2 par kombinationer lige sådan. Eller evt. en KJ ♦.
@HK
LOL, dem som kender mig ved også at jeg ikke better sådan normalt.
Er først lige begyndt på lady som det skyldes multitabling samt at jeg ikke er helt 100 % på deres software..
Ja ja tænker du men den er god nok :O)
Som sagt ingen read på ham - er næsten lige kommet til bordet og har lavet en tyndt call hvor jeg tager en anden i et bluff.
Kan virkelig ikke se problemmet, du kan aldrig nogensinde komme væk og han er committed. Verdens nemmeste push.
Har du ikke en straight? Som HK siger, prøv at gør hånden lidt mere overskuelig for dem der skal svare dig - det giver med sikkerhed flere svar. Det ved du i øvrigt også godt.
Dette må imo være ugens nemmeste skub, hvis jeg har set rigtigt.
Er sku næsten flov over at skriver det men fandt faktisk et fold frem i situationen....
Ved godt det lyder helt vildt men den indre følelse sagde at han havde nødderne og dermed AJ som den eneste hånd som slår mig.
What???
Folder du? Må indrømme jeg aldrig har hørt noget ligende. Du betale på flop og rammer en af dine 8 outs, derefter ligger du den ned idet du føler han har nødderne?
Kæft du spiller scared. Push og reload hvis han har dig slået. Hvilket jeg ikk tror taget aktion post og preflop.
Han gayraiser i tidlig position med AJ ?? come on. Kan og må da kun sætte ham på et set. MAX.
Skræmmende du spiller nl 400
Ps: kunne følge dig lidt mere hvis du havde et read på ham.
Ugh, det er altså rigtig, rigtig grimt. Du smider så meget EV ud af vinduet.
"Ved godt det lyder helt vildt men den indre følelse sagde at han havde nødderne og dermed AJ som den eneste hånd som slår mig."
"Smartydog raised - $8.00"
@stibbbessluts
Spiller nok ikke det der ligner scared - tror heller aldrig jeg har fundet sådan et fold frem.
Men det der irriterer mig mest er at min følelse sagde at jeg med sikkerhed er bagug her selvom jeg ved at det kan synes at være et standard push.
Det er hænder som disse hvor pokerstove er en kæmpe hjælp.
Sæt dig ned og find de hænder frem som villain kan have. Jeg garanterer det inkluderer flere end AJ, og så vil du hurtigt vist hvorfor det er easy push.
Det er godt at bruge sin fornemmelse, men en stone cold analyse er guld værd. Gør dig brug af det. Ofte vil du slet ikke behøve spørge til råds på fora.
Hvordan helvede kan du folde scnd nuts mod en spiller, som clickraiser preflop?
Synes dette er direkte kriminelt.
Hvis én laver et sådant turngayraise blæser jeg diverse crap op - det kan faktisk være en fordel i denne her situation - fordi det gør din beslutning vanvittig nem - med tryk på vanvittig.
I øvrigt er en readbaseret beslutning ikke beregnet til analyser...
K