Spillet er 5 handed.
Sidder med 384 og skurk dækker.
Skurk og jeg har noget historie, men ingen vild dynamik. Han 3-better dog rigtig light og virker som en rigtig god spiller.
Tror han ser mig som en lidt strammere gut. 4-bettede ham blandt andet tidligere i en blind battle hvor han folder og skriver: Ok nit.
Udover har jeg raiset hans CB på et andet bord i en lignende hånd hvor han folder. Det skete for ca 2 mins siden.
Tror godt han ved jeg er i stand til at 3-bette semi light.
UTG åbner til 3½xbb.
Der foldes til mig på knappen der betaler med QJ♣.
Flop: 93♣9 ($30)
Han stikker $24 ud. Jeg hejser til $74 og han 3-better til $155.
Jeg skubber for $215 mere.
std?
NL400 Yeti Theorem
fint nok for metagame osv. meeen er sku ikke helt glad for det. Han betaler vel alle par+9ere hvor du er ok inde mod de fleste men også ret skidt inde til en del., han folder måske AK AQ agtig, meeen synes det er lidt tyndt.
Du repræsentere en meget smal range, og hans odds er for gode til han kommer ud og laver et stort fold, hvis du kunne ligge 400 oven i, ville han nok folde en del par osv. nu tror jeg ikke han folder ret meget derfor synes jeg du kan finde bedre spots, og praktisere det i.
@hahila
Hvis man tager den anden hånd i betragtning er en halv stor del af hans range ikke luft?
Der nok heller ikke det store i den hånd.
Manden viser 33 for floppet hus og jeg kan ikke suge ud. Rigged shit!
Edit: Og det var ikke for at tude jeg lavede denne tråd.
Skulle bare lige have et tjek-up på tanke gangen i hånden :)
hehe, du skal dælme også suge max :)
Jeg synes nu godt, du kan kalde her. Din range er, som hahila siger, meget polariseret.
@Tina
Hvis skurk tror jeg er ude i noget sjov her, var jeg den tidligere hånd men det ved han jo ikke, kan han vil godt lave dette nummer med luft. Jeg ville ikke skubbe indover her uden at have noget draw værk eller lign.
Pointen er hvis jeg tager det et skidt længere end skurk her og tvinger ham til at folde luft, nogle par og nogle draws kan dette så ikke være et profitablet spil?
At jeg så blev leveled er noget helt andet :)
Jeg tror meget ofte noget der næsten er et klik er et forsøg på at induce dig til at komme ind over på nl 400. jeg faktisk slet ikke lide det.
Og jo til tider folder han luft. men hvis han er træt af dig kunne han godt finde et call frem med AK fx.
@tina , du husker helt forkert, da jeg lavede den på dig med 88 på 899 bord(så vidt jeg husker) snappede du med AK :)