Jeg har ingen reads på nogen af spillerne da jeg kun har været ved bordet i 1-2 omgange.
Mine overvejelser omkring hånden:
Jeg har ingen anelse om mine modstanderes hænder på floppet og derfor vælger jeg at calle for ikke at gøre potten alt for stor med kun et overpair på dette board. Dette er dog også skidt da jeg derved ingen information får.
Hvad synes i om hånden?
Party Poker No-Limit Hold'em, $4 BB (5 handed) Party Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: pokernet.dk)
BB ($422.30)
Hero ($434.50)
MP ($123.80)
Button ($466.70)
SB ($319.30)
Preflop:/ Hero is UTG with A♠, A♦.
Hero raises to $16/, MP calls $16, Button calls $16, SB calls $14, BB calls $12.
Flop:/ ($80) 8♥, 6♣, 5♥ (5 players)/
SB bets $40/, BB calls $40, Hero calls $40, MP folds, Button calls $40.
Turn:/ ($240) 3♣ (4 players)/
SB checks, BB checks, Hero checks, Button checks.
River:/ ($240) 3♠ (4 players)/
SB checks, BB checks, Hero checks, Button bets $150/, SB calls $150, BB folds, Hero???
NL400$, 5-vejs pot med A,A
jeg ville sådan set nok raise flop til 100 og måske kalde et push fra initial better, men folde et push fra den første flatcaller, pga. set og 2 par...
Da ingen reraiser pf ku det tyde på at flere har middle/small pocketpairs. Tror at KK el QQ el JJ ville reraise pf.
På floppet forbedrer mindst en sin hånd, men raise og få besked.
River virker som fuldthus(knappen) vs. KK/QQ (SB).. Jeg ville folde, men nok lige tænke en ekstra gang inden..
Jeg kan ikke rigtigt lide "at raise for info" her. SB kan skubbe et combo-draw, self. sammen med sets, men så er det en kæmpe katastrofe at folde til et push, hvis vi tror, et combodraw er i villains b3b ai range.
Call floppet og fold turn.
River tror jeg også, er et fold. Det giver ingen mening for villain at bluffe en hånd med SD-value 4-vejs, og jeg tror ikke, han better bustede draws, primært også pga. 4 mand i potten. Jeg folder og siger tillykke til hans A3h.
Jeg synes du spiller den rigtig fint på alle streets som du selv er inde på vil du ikke ud og reraise floppet når hånden er 4-5 vejs.
river betaler jeg hver gang. SB mener jeg du har slået hver gang. og jeg tror button bluffer nok gange til at call med de super gode odds du for tilbudt er det rigtige valg.
Jeg er heller ikke vild med den, men alternativerne syntes jeg heller ikke er super, der må være rigtig mange draws derude.... men vi må dog sætte sandsynligheden for, at der er en del PP i spil ret højt set i lyset af PF action. Jeg kan nok ikke folde her, men vælger blot at calle og se turn an, selvom det absolut heller ikke er optimalt, da vi ikke får den store information og giver gode ods til draws.
Insta All in preflop - så slipper du for de svære beslutninger! ;-)
Spøg til side..
Tror næppe at button har en super made hand!!
Han kalder floppet og checker turn bag. Tror hans bluff procent er høj her.
SB check-kalder river.. og jeg tror derfor også at der er en god sandsynlighed for at du har ham slået.
Jeg kalder også river hver gang!
Easy call, der er aldrig nogen der har set her, og stortset alle draws misser. Fino spillet.
Hold kæft den er klam at spille 4 vejs på det flop med den action. Det er ligefør jeg ville mucke floppet, men ellers spiller jeg den som dig og folder river. Som Fitty siger giver det absolut ingen mening at bluffe river.
Fatter heller ikke hvad SB's halv pot lead skal betyde når han så checker turn og caller river? Giver absolut ingen mening på det board. Vil meget gerne se resultater engang når analysen er færdig.
Synes du spiller den absolut optimalt og hvis valget stod udelukkende mellem at raise eller folde på floppet er jeg klart mest til at folde. River er et call.
synes godt nok i modsætning til alle andre, at det er super skidt at flatcalle på floppet...
floppet er ekstremt farligt med både flush og straight draws samt en stor risiko for at der er ramt et set...
jeg vil enten raise hårdt ca. fuld pot på floppet eller smide! beslutningen vil afhænge af hvorfan spillet har været, og hvordan jeg selv har spillet.
har det været meget agressivt og løst spil, spiller jeg for stacken på floppet.
Okay hvis en sane villan sidder med set, 2 par på sådan et dirty flop ville villan bette full pot eller rr flop. Eftersom turn og river giver os 2 par, er det eneste der kan frygtes sets og str8.
pot odds er 4.6 jeg caller, kan ikke se hvad villans skulle spille af kort som er langt udefor callingrange. Jeg sætter villans på str8draw gunshots med par like ,87,89s,43, måske JJ,1010, any A♥x♥ combi med/uden par, str8 og sets
Kan ikke lige overskue poverstove beregning, men vil regne med at du har equity nok til at calle riverbet..
Kan umiddelbart kun finde 2 hænder frem som slår os
A♥3♥ og 4 3 begge som button kunne sidde med, hvis han har huset er det sindsygt dårligt spillet af ham og så skal du nok få pengene tilbage senere...
SB må vi have slået 9 ud af 10 gange (eller mere) som han spiller den... det eneste han kunne have, er str8 som han håber på at checkraise på turn men ikke kan raise på river pga at boardet parrer... de andre gange har han top par med/uden str8 draw og ellers 2 par gone bad...
Call på river !
Grunden til jeg checker på River er at det ligner en perfekt mulighed for BTN at prøve at tage potten, hvilket jeg ofte også tror han vil prøve på i dette spot.
Men ud fra denne tråd og tråden som jeg oprettede på 2+2, vil jeg i fremtiden VB River i stedet og håbe på nogle calls fra lave par eller mindre overpairs.
Derudover er jeg glad for dem som gad at bruge tid på denne analyse da jeg virkelig troede jeg spillede denne hånd alt for weak, på trods af det er en klam 4-5 vejs pot.
Jeg vælger at vente med resultatet for at se om der er flere der har en interrassant analyse.
Jeg synes, btn skal være noget så aggro, hvis han byder et busted draw. Er han bare den mindste smule god, så hvad han, at det han repper ved at bette netop er et busted draw, hvorfor han måske tit bliver kigget op.
Har han showdownvalue i form af 99/8x, måske en svag JJ/TT, så tror jeg, at han checker, primært pga. pottens størrelse. Det er måske lidt modsigende ifht. afsnittet jeg har skrevet ovenover, men jeg har altså i hvertfald svært ved at se villain bluffe. Jeg tror vi alt for tit ser 3x.
@ zmag
Jeg overvejede det også kraftigt, men villain kan leade (for at bet/folde) noget semi-stort, da det jo i hans øjne også er et flop, der har ramt mange. Derudover, så kan han have et draw, så at tage et kort af og håbe på en safe turn, synes jeg ikke er nogen katastrofe.