Villain er den jeg har set været mest aktiv, uden at han er aggressiv. Jeg har spillet TAG, og ventet tålmodigt på at ramme, hvor jeg så har fået betaling. Vi har ingen indbyrdes dynamik. Jeg har ikke tidligere 3bettet ved dette bord. Jeg har 840$, villain dækker
Folded til villain i CO, som siger 12, BTN kalder, jeg siger 55$ i SB med AA, kun villain i CO kalder.
Flop: KJ7r (128]
Hero 72$, villain siger ret hurtigt 188$
Hvad nu?
Nl400$ AA deep, 8 handed
@crede
Altså skub er amok skidt.
Imo call og se turn, som de andre.
Call.
Turn: 8c, giver et farvetræk, jeg har ikke Ac.
Check, Villian better 295$
Hero?
Hvis du caller flop og turn blanker, så giver svaret vel sig selv?
Enten releaser du flop (gør jeg stort set aldrig) eller også kommer du til midten på blank turn.
EDIT: nej okay, ikke helt blank turn. Han kunne sidde med 10-9 for dobbeltgutter, but still et semi-blankt kort.
CR allin på turn er ikke supersjovt, men kan ikke se, at han ikke kan spille sådan med både AK og KQ, selvom et set i både knægte og 7ere vel er ekstremt muligt.
Fold turn. Villain virker fornuftig og i har ingen dynamik saa det er virkelig sjaeldent han ikke "har den" her, uanset om den haand saa er KK/KJ/JJ/77.
Jeg folder turn. Der er imo meget få bluffs i villains range, og han potkontrollerer imo de fleste af de hænder du slår
Ind med det...