NL 400$ 6mands Pcf.
Note på knappen: c-better og skyder generelt floppet light.
Over 300 hænder har han en post-flop agg. på 3.15
Jeg sidder med 450$
Han dækker
Jeg sidder med AA UTG+1 og siger 16
Han betaler
Flop: Q Q 8 r
Jeg siger 22 i 34
Han klikker
Jeg betaler
Turn: 9x Pot: 122
Jeg checker
Han siger 85
Jeg betaler
River: Qx Pot: 292
Jeg checker
Han siger 250
Jeg betaler
Hvad siger I?
NL400$ - AA møder action mod LAG
@Fisken
Den tredje Q minimerer i høj grad sandsynligheden for han selv sidder med en Q. Udover A er Q det bedste kort der kan falde
lol saibot
"Fint. Jeg folder enhver non Q river"
-LOL David, slet lige den...
@hånden
Som jeg sagde på msn flipper jeg en mønt og beslutter mig for om jeg går til bunds på turn.
Jamen Turbo, jeg er enig med dig (lyder så røvslikker agtigt).
Jeg synes, han træffer valget på turn. Men jeg kan ikke se villain VB en så ringe på en non Q river, som vi slår.
Han skal træffe beslutningen på turn, hvilket jeg også skrev til ham på turn.
Men jeg havde en dårlig fornemmelse om denne hånd.
Ligesom jeg havde i den med Ak på draw bordet (hvor jeg foreslår call pga odds)...
Well, hygge
@Saibot
Fisken overvejer ikke om der skal foldes eller calles, men om der ikke skal raises.
Altså, nu er det jo ikke lige alle såkaldte "LAGs" på NL400, der lægger 3 barrels med nottingham, så call turn/fold river er da en fin linje.
Jeg check-raiser i øvrigt også river AI, hvis jeg ikke better ud i ham.
Jeg rester også på river her. Sætter ham ikk på den Q. så et højt par er et godt forslag. og vi er derfor langt foran. han kan self også sidde med QQ og have floppet 4 fire ens og 5 ens på river som den første i historien :D
Ej seriøst, den skal uden tvivl check/restes på river
"og vi er derfor langt foran"
Man er ofte langt foran/langt bagud på river..
Hvad er hans PF VPIP/PFR? 3-better han ikke altid TT+ PF i position?
Synes *rigtig* meget det ligner en Q der ved at du ikke kan slippe væk fra et overpar (men det er selvfølgelig også fordi der ikke er nogen spillere på NL100 der valuebetter en 9er her, og det dermed stort set altid vil være air/Qx på det niveau jeg spiller).
Tror stadig langt mere på et overpair ligesom os, bar med et mindre hus self. Resultat?