NL400$ AKs semideep, 8 handed

#1| 0

Mit PT fungerer ikke lige pt, så I får den fra hukommelsen.

8-handed games er ret soft, har jeg erfaret, så jeg har giver det et forsøg lige for tiden. Villain har siddet ved bordet da jeg kommer til, og jeg har langsomt grinded min stack op via nogle af de andre svage regs. Villain betegner jeg også som svag, som i hånden, så limper han mere end han åbner. Jeg har generelt fin kontrol over bordet, og har ikke fået nogle beslutninger der har været værd at bruge mere end 2 sekunder på.

Villain (han dækker mine 720$) limper UTG+1, foldet til mig på knappen som siger 16$ med AK , kun villain kalder.

Flop: T T J (38)

Check, hero 26$, villain 60$, hero call (?) 34$

Turn: Q (158$)

Villain 108$, hero calls (?) 108$

River: 3 (374$)

Villain instabetter 192$, hero calls

Jeg går ud fra floppet er std, det interessante findes i, om der er værdi i at raise på noget tidspunkt?

12-08-2009 09:29 #2| 0
Pokernets ME vinder !

Synes det er WP hele vejen. Tror ikke vi får så meget ud af at raise turn eller river med de her stacks.

12-08-2009 09:38 #3| 0

Uha uha, en NL analyse, satme lang tid siden...

Eneste hænder vi er bange for er vel TJ og TQ? Er han typen der openlimper TT-QQ?

Udover det er der vel ekstremt mange Tx hænder der er meget more likely, og ifh. hans betsize tror jeg han oftere har en Tx end et FH

Så hvis du tror han crying caller med Tx så shover jeg, men tror næsten altid du er god her

12-08-2009 15:59 #4| 0
OP

@ KP

Jeg tror bestemt ikke vi skal udelukke at han limp/caller TT og JJ, TJs er meget naturligt imo, og QTs også. Om han så laver et så lille CR med disse hænder, er en anden sag, og der er jeg ærlig talt lidt på herrens mark.

Raiser du turn?

14-08-2009 17:20 #5| 0
OP

Resultat:

Villain viser 89 og jeg scooper potten.

14-08-2009 17:32 #6| 0

Nøj en j på river kunne være sweet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar