NL400$, to par, klamt turn spot

#1| 0

Hola

5 handed på Full Tilt, der er en sit out.

Jeg har villain på alle mine 4 borde, men endnu ikke clashet mod ham. Han har spillet 16,1/15,5/2 over 150ish hænder.

Jeg har bygget min stack ved at vinde små pots uden showdown.

Seat 1: LooseyMcCalllot ($138)
Seat 2: greezhool ($417.20), is sitting out
Seat 3: NevarBluffin ($469.80)
Seat 4: Hero ($772.50)
Seat 5: x1_zalyang ($397.70)
Seat 6: pN671 ($400)

LooseyMcCalllot posts the small blind of $2
NevarBluffin posts the big blind of $4
The button is in seat #6

Dealt to Hero [T 9]

Hero raises to $14
x1_zalyang folds
pN671 calls $14
LooseyMcCalllot folds
NevarBluffin folds

Pot: 34$

*** FLOP *** [J T 9]

Hero bets $24
pN671 calls $24

Pot: 82$

*** TURN *** [J T 9 [5]

Hero bets $60
pN671 raises to $225

Potten er på 367$ efter villain raise og han har 140ish tilbage og er altså committed.

Hero puker og?

08-08-2008 16:14 #2| 0

På trods af det releative lille sample af hænder du har på villain, mener jeg, at hans stats indikerer, at du som oftest er slået her. I særdeleshed den lave agg-faktor, er værd at bemærke.

Most likely har villain KQ alternativt 78 - en sjælden gang dukker han måske op med noget combo-værk á la QJ og endnu sjældnere 89, hvor du flipper mod første hånd og er 66% favorit mod anden hånd.

Sets og andre 2 par combos tror jeg du hører fra allerede på floppet og i øvrigt indikerer hans relative ramme stats, at han nok vil raise de par, der rammer set PF i position.

Med mindre hero's stats er helt insane, tror jeg bare du må sukke over, at du har sprøjtet USD 98 ind i en pot, hvor du som oftest er bedst på dette flop...

08-08-2008 20:42 #3| 0

Jeg er enig med CoolHand i at du må erkende at du er (langt) bagud i det her spot.
Med de stats er du sikkert oppe mod set, KQ(vil passe slowplay på flop glimrende), alternativt et set i JJ(han aggro faktor indikere at han ikke altid vil reraise preflop med JJ).

Tror du skal takke dit køb af PT for at spare dig for et BI her. For jeg er ret sikkert på at du er bagud omkring 90% af gangene - og de sidste 10% har han sikkert pænt mange outs.

Tab tabet nu, og vind det tilbage med stil senere :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar