Villain har lige sat sig = ingen reads.
Han instant check/raiser all in... Normalt indikerer det draw - hvad siger i?
***** Hand 1470275813 *****
0.25/0.50 Texas Hold'em (No Limit ) - 22. februar 2009 02:23:54
Turbo TH 102 (Real /Cash Game )
Seat 1: HERO (59.95)
Seat 3: Flamster (50.00)
Seat 4: GungHo1 (123.55)
Seat 5: carcamal (58.15)
Seat 2: Villain (53.29)
Villain post SB 0.25
Flamster post BB 0.50
** Deal **
HERO [10♠, 10♦]
*** Bet Round 1 ***
GungHo1 Fold
carcamal Raise to 1.75
HERO Raise to 6.50
Villain Call 6.50
Flamster Fold
carcamal Call 6.50
*** Flop(Board): *** : [3♥, 7♦, 5♦] pot ~20
*** Bet Round 2 ***
Villain Check
carcamal Check
HERO Bet 6.00 -------- misclick...ville ha sagt 16, men min "1" tast er bugged :/
Villain All-in 46.79
carcamal Fold
HERO?
NL50 1010 vs. c/r all in
Uden at kende de præcise beregninger vil jeg mene at dit missclick faktisk gør at vi ikke kan kalde her. Så fold herfra.
Generelt bryder jeg mig ikke om at 3bette helt ukendte spillere, som åbner fra EP, med TT. Og endnu mindre, når vi har position, og det er på Bossen, hvor der normalvis spilles stramt. Jeg foretrækker by far at tage et flop af og spille poker på floppet.
Jeg er også bange for, dit missclick gør dette til et fold, om end villain måske fornemmer svaghed med dit bet og forsøger at tage den fra dig. Dog tror jeg dette er forholdsvis usandsynligt på NL50.
Dit bet på på floppet virker alt andet end normalt(ved godt d var en fejl), og vllain har kunnet virket stærk i denne hånd...hvis han er en rimlig spiller, så vil du ofte kunne kigge i 1010+ eller stærke draws(AKs,AQs)...
Som de andre.
I småtings afdelingen siger jeg kun 5.5 in position pre vs. 3.5 X BB raise.
Som pokerprinsen
Desuden så er coldcall af 3-bet oftest JJ+, især ved nogenlunde spillere. Gælder ikke for donks, som kan have alt mellem himmel og jord
"og det er på Bossen, hvor der normalvis spilles stramt"
Say what???
@Alle
Alright mit misclick gør, at jeg skal folde...Nogle der kan sætte en range for Villain? havde jeg sagt de oprindelige 16 var det self et snap.