Skal lige sige at det ikke er mig selv der er hero i hånden, inden jeg får alt for mange tæsk over preflop spillet. Men er interesseret i flopspillet. Villain har spillet std TAG og intet skæg lavet.
Seat 1: hero ($85.00)
Seat 2: lasvegasca ($195.09)
Seat 3: nowarr ($50.00)
Seat 4: Villain ($94.55)
Seat 5: oakinoslo ($50.00)
oakinoslo posts the big blind of $0.50
villain posts the small blind of $0.25
nowarr is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to hero 6♦ 2♦
hero calls $0.50
lasvegasca calls $0.50
nowarr calls $0.50
villain calls $0.50
oakinoslo checks
*** FLOP *** A♦ 9♦ T♦
villain bets $2.00
oakinoslo folds
hero raises $10.00
lasvegasca folds
nowarr folds
villain raises $35.00
hero goes all-in with $84.50
NL50 160bbs 62 flush
fold preflop, fold flop til nr. to raise.
Svært at sige noget om floppet når man aldrig selv kommer i den situation. Raise eller fold preflop.
Jeg tvivler på at vildanden allerede har ramt flush. Så virker det i hvert fald aggressivt at bette potsize bet. Hvis han har ramt hans flush, tror jeg ikke det er K han sidder med. Så er det ikke specielt +EV spillet imo
Ville heller aldrig selv kalde i villains sted (hero i den postede hånd)
Jeg selv er villain i hånden og har QJ♦
caller altid her uden read, 99 ud af 100 villains spiller sgu ikke deres floppet flushes så hårdt..
djoffer hvad spiller ha så så aggresivt her i en unraised med 5 til floppet og 160bbs deep?
selvfølgelig hvis vi går ud fra det er uden reads, imod en tight villain så folder jeg nok også... Men altså sæt, 2 par og a med en høj ruder til er alle mulige hænder, sæt self. som den mest sandsynlige..
HAr skrevet villain i den postede hånd er std TAG og ikke lavet noget skæg (ikke fanget i det ihvertfald ;-) og villain i denne hånd er jo mig og overspiller godt nok ikke et set og 2par og endda ikke lille flush i dette spot.
så er du ikke std tag(havde jeg ikke set du havde skrevet), så er du en typisk tight ass:)
Men forstår nu heller ikke dit 3-bet, udover sæt hvad er det så du vil have betaler dig af her? havde nok bare callet hans reraise og så check raiset ham all in på turn...
Det er ikke nødvendigvis noget jeg er, men sådan ser hero i denne hånd mig ;-) Og spillede den så aggro på flop fordi der kan komme en del scarecards der gør at hero i hånden ville folde inden alle pengene kom ind.
Meget forvirrende tråd lol... men der er ingen tvivl fra mig. Klart call/raise. Som det tidligere er sagt, sker et re-re-raise på flop på NL50 med et board med 3 kort til en flush næsten aldrig hvis personen har flush selv, men derimod mest hvis personen har ramt et set. Din hånd holder 9 ud af 10 gange.