Ingen reads overhovedet. Villain, som overcaller mit 3-bet har spillet 8/4/uendelig over de 34 hænder, som han har siddet ved bordet.
Jeg folder generelt ikke esser 100bb's i en 3-bettet pot (mindes ikke, at det nogensinde er sket:-)), men er det ikke et meget godt fold her mod ham her, som virker til at være en kæmpe nit? Villain, der åbner er btw elendig, så 3-better lidt større end std.
***** Hand History for Game 8117248426 *****
$50 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, June 02, 16:37:03 EDT 2009
Table Table 127358 (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: BronkoMonLag ( $50 USD )
Seat 3: Kapa01 ( $46.70 USD )
Seat 6: LOBAOPEL ( $50 USD )
Seat 4: Hero ( $51.53 USD )
Seat 1: daws1888 ( $42.06 USD )
Seat 5: ger_andY ( $59.36 USD )
daws1888 posts small blind [$0.25 USD].
BronkoMonLag posts big blind [$0.50 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♦ A♠ ]
Kapa01 raises [$1.50 USD]
Hero raises [$6 USD]
ger_andY calls [$6 USD]
LOBAOPEL folds
daws1888 folds
BronkoMonLag folds
Kapa01 folds
** Dealing Flop ** [ Q♦, K♣, 2♠ ] pot = 14
Hero bets [$7 USD] - skyder ALTID halv pot i re-raised pots, men det ved villain jo ikke - det er kun action efter hans raise, jeg er interesseret i.
ger_andY raises [$25.90 USD]
Hero folds
Edit: Takker KK.
NL50: Debilt fold med AA 100bb
34 hænder er i min bog et meget ubrugeligt sample at bruge til at træffe denne beslutning på baggrund af. Kommer ikke selv væk her for 100 bb...
Jeg skubber. 50/50 om han har AKx eller KK, QQ. Jeg tror slet ikke han setvaluer med 22 her.
[x] Debilt fold.
Han ser nitty ud, men 34 hænder er ingenting. Hvis hans range kun er QQ, KK og AA og AK, er det flipaments og forkert at folde. Hvis hans range også inkluderer KQ, har du stadig 40%, og det er stadig forkert at folde. Synes ikke du kan vægte hænderne specielt anderledes i nogen negativ retning - det ville tværtimod undre mig, hvis ret mange raiser et set på det flop. Stick it in.
34 hænder er ikke en særlig stor sample og han kan blot have været kortdød. Når det så er sagt, er hans range stærkt vægtet i mod AK og QQ her imo. Mon ikke han 4-better KK som udgangspunkt?
Hvor god er spilleren? Ville han raise AK her?
Som spillet - og taget i betragtning at det kun er 34 hænder - kommer jeg ikke til at folde, da det er semi dårligt at b/folde et overpair i en 3-bettet pot for 100bbs!
Alternativt kan du vælge check/call på floppet, hvilket er en linje der er ganske fin mod en så nittet spiller som ham her - men igen er det kun 34 hænder vi har på ham så vi ved ikke hvor nittet han reelt er.
Summa summarum: check/call flop eller b/3-bet, alt afhængig af hvor nittet du tror modstanderen er.
Du sætter ham stonecold på QQ, KK og KQ og beslutter dig for at lave et hero-fold for 100bbs her?
I don't get it. Hvad er sandsynligheden for at en nitty og aggressiv spiller sløver QQ eller KK - eller kalder et stort 3-bet med KQ?
Umiddelbart stinker han langt væk af AK og jeg kommer ca. væk her 0% af gangene.
Jeg synes det er sjældent man oplever de coldcaller med KK her - jeg har engang i mellem set det med QQ.
Derudover er det oftest 88-JJ og AK de lige vil se om rammer inden de gør noget.
Jeg kommer ikke væk
Jeg synes ikke det er et godt fold, jeg spiller ikke på så højt limit, men jeg er sq stadig så donket at jeg ALDRIG kommer væk fra AA på dette flop..
Hero råber SHIP IT!! og skubber.
Hmmm okay. Der ser ud til være enighed om, at det er korrekt at shove. Det var også mit play. Blev måske en smule for resultatorienteret, da han viste QQ op og jeg ikke ramte løbestraight eller et A.
Tak for svar:-)
@ fissehans
Ja, det har jeg været i et stykke tid. Deres software er simpelthen for ustabil+grim+elendig+dårlig til multitabling:-)
Nu skriver du ikke noget om dine egne stats eller din 3 bet frekvens, men allerede dit "over" 3 bet plus dit under cbet giver i mine øjne et lidt fisky image. Er overbevidst om at han floater AK/KK/QQ/22 hvis han ønsker value, som de ekstrem nitty personer oftes ønsker. Han overbetter dit cbet så meget at det klart lugter af at han ønsker at tage potten ned. tror at han sidder med AQs eller JJ,1010 o.ligende ..
Ifølge min overbevisning kunne du calle / eller klikraise for value. eller stacke af for så at tage den ned med det samme. ville 100% ikke havde foldet...