NL50, KK 150BB deep mod sane

#1| 0

Hejsa

er ny på FTP og skurken i hånden her virker ganske sane, har siddet ved bord med ham i ca 1 time, hvor han faktisk kun har spillet 4-5 større pots, og alle gange taget den ned, jeg har ham på 23/16/2.40 men ikke over en særlig stor sample...

anyways er lidt i tvivl om denne hånd, min plan da jeg repopper floppet er selvfølgelig at få pengene ind hvis han kommer over toppen, men jeg bliver godt nok i tvivl da blank turn falder og han skyder halv pot ud i mig...

skurk snapper pre, og snapper mit reraise på floppet...

FullTiltPoker Game #8434113352: Table Doucette (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 19:43:29 ET - 2008/10/10
Seat 1: HERO ($78.25) <----------- HERO
Seat 2: iliana86 ($30.05)
Seat 3: Ziwatanero ($49.25)
Seat 4: penny0 ($43.45)
Seat 5: plexern ($235) <---------- sKurk
Seat 6: Dualist ($25.90)
iliana86 posts the small blind of $0.25
Ziwatanero posts the big blind of $0.50
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [K K]
penny0 folds
plexern raises to $2
Dualist folds
HERO raises to $6
iliana86 folds
Ziwatanero folds
plexern calls $4
*** FLOP *** [6 3 T]
plexern bets $7
HERO has 15 seconds left to act
HERO has requested TIME
HERO raises to $21.50
plexern has 15 seconds left to act
plexern calls $14.50
*** TURN *** [6 3 T] [8]
plexern has 15 seconds left to act
plexern bets $26

som sagt er ny på FTP, og kender slet ikke dynamikken eller om det er standard bare at mose ind over her...

14-10-2008 16:03 #2| 0

Han kan sagtens sidde med TJ/QT/KT eller JJ-QQ og sætte dig på AK eller noget i den dur. Jeg moser indover her anyday. Der er mange rivers, der gør det meget sværere at spille hånden.

Jeg forventer at se JJ eller AT, måske med et farvetræk.

14-10-2008 16:05 #3| 0

præcis som tskovs. ligner meget et flush draw, son han vil se billig

14-10-2008 20:13 #4| 0

Ideelt bør den nok foldes. Jeg tvivler på, han leader turn her med AT/KT/QT/JT. Nah, jeg tror nærmere, han sidder med et set.

I praksis caller jeg nok bare turn og reevaluerer på river.

15-10-2008 03:26 #5| 0

et call kan aldrig komme på tale - så har du investeret 66% af din stack i potten og er imo prized in hele vejen.
Synes den er lidt halvgrim. Han må jo give dig credit for en hånd og alligevel stikker han ud i dig. Jeg tror ret tit du ser en form for combo draw. Tror han C/R dig all in med et set. QJ ville virke som en likely holding her. Ellers JJ-QQ. Tror ikke en sane villain donker ud i dig med T-god kicker med den preflop og flop action. Jeg moser her.

15-10-2008 04:02 #6| 0

Jeg mener dit 3-bet pre er for lavt når i er så dybe. Jeg siger 7-8.
Synes han får for gode implied odds til at trække til et set her.

Linien ligner ret meget en klassisk FD-linie på de stakes her og mon ikke han c/raiser dig på flop eller turn med floppet set og AA. Det er ihvertfald de færreste der leader med dem.

Jeg tror han har FD 80-90% af tiden her. Netop fordi mange vælger den linie med FD oop. kan jeg godt lide at raise deres flop lead ekstra højt da de som regel snapcaller når de spiller den linie.....

Jeg sætter ham på FD og skubber.

15-10-2008 15:37 #7| 0

Push

Det eneste han kan have er trips og det er alligevel altid svært at putte nogen på

Jeg ville putte ham på en flushdraw som rammer andet en bare flushen på bordet, men selv om han har en straightdraw tror jeg i spiller rimelig lige op og da du allerede har smidt så meget i pot'en ser jeg ingen grund til ikke at push.

16-10-2008 23:50 #8| 0

Et FD som han vil se billig? Manden caller et 42 bbs raise på floppet, og donker 52 bbs ud i os?

Jeg instant folder turn! Okay jeg er ikke glad for det, men helt ærligt, kig lige på hånden og OPs beskrivelse af Villain.

Villain er sane, og han har udmærket stats - skal vi fortolke dem, så ser han lidt flere flops ift hans Pfr %, mens hans aggressions faktor er fint, men ligger lidt i den lave ende ift en normal TAG.

Vi er 156 bbs dybe, og ingen forhistorie med villain. Han donker ud i os to gange, hvor han på turn committer sig selv, selv vores helt laver flopraise. Desuden har han kun spillet nogle få store pots i den times tid han har siddet ved bordet.

Er han sane, som OP siger, så dukker han meget sjældent op med et farvetræk her, da det simpelthen er en åndssvag linie at tage i en rr pot, da man mister så meget equity og FE. Floppet betyder i øvrigt, at han også ret ofte har flere end de 9 farvetrækouts, hvilket gør det til en endnu mere dum linie.

Jeg kan godt følge folk, I vil gerne se et farvetræk dukke op her, og derefter sige, vi tog den rigtige beslutning.

Vi er enten laaaangt efter, eller marginalt foran. Hans linie siger, at vi er langt efter. Muckaments.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar