Prøver SH en gang i mellem, og når det sker, rykker jeg et limit eller to ned. Det er en meget standard hånd, men som sagt er jeg ikke på hjemmebane, så hvad siger i?
Jeg har tidligere set Villian limpe m K7s, og A8s - sidste nævnte ramte han FD på flop - hans modstander better pot, han reraiser, modstander går all in, og han caller og suger ud.
***** Hand 668132963 *****
0.25/0.50 Texas Hold'em (No Limit) - Friday, June 29, 2007 5:20:36 PM
Table TH 626 (Real/Cash Game)
Seat 1: HERO (58.05)
Seat 2: AAntjesKK (57.85)
Seat 3: mtv1 (123.78)
Seat 4: danielhi (49.02)
Seat 5: -rattus- (68.91)
danielhi post SB 0.25
-rattus- post BB 0.50
** Deal **
HERO [10♥, 10♦]
*** Bet Round 1 ***
HERO Raise to 2.00
AAntjesKK Fold
mtv1 Call 2.00
danielhi Call 2.00
-rattus- Call 2.00
*** Flop(Board): *** : [9♣, 2♥, 5♥] pot $8
*** Bet Round 2 ***
danielhi Check
-rattus- Check
HERO Bet 6.50
mtv1 Call 6.50
danielhi Fold
-rattus- Call 6.50
*** Turn(Board): *** : [9♣, 2♥, 5♥, 7♠] pot $27,5
*** Bet Round 3 ***
-rattus- Check
HERO Bet 23.00
mtv1 Call 23.00
-rattus- Fold
*** River(Board): *** : [9♣, 2♥, 5♥, 7♠, 7♦] pot $73,5
*** Bet Round 4 ***
HERO All-in 26.55
Jeg comitter mig jo selv på turn. Hvad siger i?
NL50 SH 1010 linjecheck
Jeg checker turn og ser hvad der sker, hvis turn går check check, vb jeg river for ca 1/2 pot
Mod passive NL50 donks der ikke kan finde ud af at valuebette, beskytte eller semibluffe, ser jeg ingen grund til at checke turn. Bet, da det er et ret drawheavy board og reelt kun er 86 og set du frygter, hvilket er en lille del af villians range.
På river er det hip som hap, min erfaring er at en 9'er stacker af hvis du pusher, så det vælger jeg bare at gøre. Ellers må du c/f, da de meget sjældent(aldrig) valuebetter en dårligere hånd.
Nårh ja konklusionen er self at den er fint spillet;o)
Øv øv...syntes ik den er særlig nem. Er med Snoogy, men hvis vi checker turn opgiver vi næsten hånden her.
På de gode dag havde jeg nok lavet et CRAI, hvis jeg havde et read på spillerne og været tilfreds, hvis de havde tjekket bag.
@Løpenthin
Hvor står at det er passive spillere andet end i dit indlæg? Det udleder du sikkert af HH, men mener bestemt godt at mange kan finde ud af at byde når PF agressor checker turn.
@alle
Mener i virkelig at folk er så super passive på NL50? det er slet ikke det indtryk jeg har. Der findes selvfølgelig en hel del regulars der multitabler og er tight passive som bare fanden, men rester spiller bestemt rimeligt friskt.
Det er mit klare indtryk ja. Både fra crypto og party.
Og især på party er det en dødssynd at bluffe på river i low limit cash, hvorfor vi selvfølgelig kan valuebette mere light.
Ok det jeg sådan set var mest i tvivl om var, om det kan betale sig at smække all in på river? Da jeg ikke ser Villan betale med noget vi slår? Udover A9s....