Samme Villain som i anden hånd, 21/16/2.5 tysker der godt kan lide at flatte 4bets. Han 3better ca 9% vs btn og han ved jeg åbner temmelig light. Ikke den vilde dynamik, mener det er første eller anden gang jeg 4better ham.
SB ($1,073)
BB ($185)
UTG ($507)
CO ($441)
Hero ($774)
Dealt to Hero K♥ A♣
fold, fold, Hero raises to $13.12, SB raises to $48, fold, Hero raises to $125, SB calls $77
FLOP ($255) 2♠ 7♠ 9♥
SB checks, Hero bets $71, SB calls $71
TURN ($397) 2♠ 7♠ 9♥ 5♠
SB checks, Hero checks
RIVER ($397) 2♠ 7♠ 9♥ 5♠ J♥
SB bets $245, Hero ?
Min cbet size er std for mig med så lav SPR men det inducer selvfølgelig lidt flere floats, har set ham flatte AQs til et 4bet før og tror måske han vil spille den på den her måde.
Jeg tror han ved jeg vil skyde turn med både mine draws som AsKx og alle valuehænder så min range er næsten capped ved Jx eller Ak på river synes jeg, hvilket gør det til et super bluff spot for ham med AQ, KQ etc.
Linje ok eller spiller I den anderledes?
NL500: AK i 4bettet pot, deep
Hvis sizingen er std for dig, så tror jeg oftest jeg bare checker bag på floppet - jeg vil tro du rigtig ofte får nakke på sådan et flop, og der er vel ikke mange dårlige hænder end i hans range, der på det flop enten betaler eller folder.
Som spillet er river naturligvis et fold. (?)
Check bag på floppet er umuligt at balancere. Han ved præcis hvad du har (ingenting).
Betsizing er fin nok hvis du husker at balancere og jeg synes det er godt for hele din range at bette småt når SPR er så lav.
Synes nu ikke river er så let som du gør det til.
Hvad gør du med ATs/AQ/KQ i hans sted fra flop og frem?
@ Thyssen
Afhængig af dynamik kan jeg sagtens bet3bet AI på floppet eller calle hvis han ch/jammer.
Synes også river er et fold - men jeg synes selv jeg misser en god 3barrel mulighed her.
Hvorfor er det umuligt at balancere? Det kan jeg ikke rigtig se. B/c'er du bare hver gang du har ramt et par i en 4bettet pot? (jeg går ud fra du også 4bet bluffer, og derved sommetider rammer bundpar, mellempar etc.)
Det handler vel bare om at mixe op.
"Hvad gør du med ATs/AQ/KQ i hans sted fra flop og frem?"
Folder eller raiser. Hvad opnår han ved at calle KQ OOP i en 4bettet pot på et 279ttw flop?
@ Mancini
Fedt nok at checke bag med 76s på floppet eller A2s men det er så lige pludselig toppen af din range. Du mikser jo ikke en dyt op ved at checke endnu flere svage hænder bag.
Når jeg checker floppet har jeg jo aldrig AA-QQ eller AsKs.
Når du skal calle 71/255 indbyder det til et OOP float for en spiller som i forvejen floater mere end resten af bordet tilsammen.
Tror ikke rigtig jeg forstår din plan for hånden?.. Du ved han floater enormt meget - og med så lille et bet der yderligere inducer floats, så betaler stort set hele hans range..
Alligevel checker du turn, og ender i en lorte situation i riven - hvor du skal ud og Hero kalde i så fald du ikke bare mucker..
Mod en sådan spiller synes skal du enten barrele igennem, eller checke floppet - evt. for at lave balade på turn..
- X
Ok et par små inputs:
1. Vi kan imo sagtens balancere check backs her. Det her er dog ikke spottet at gøre det i imo, hvis han floater en del, vil jeg hellere gå efter 2/3 barrels som bluff her, og stramme op fremover, hvis han caller os ned. Jeg synes faktisk check-bet-shove linjen kan være lækker her.
Og begynd at checke overpar bag her, vi har alligevel stacks til at få det ind på 2 streets. Føler dog ikke rigtig det her ikke er ting du ikke allerede er klar over?!?
2. Wtf bet/call, Thyssen? Det er at best marginalt imo... Hvad er det lige vi kommer ind med, for 125bb yderligere (han dækker os endda) hvor vi ser en profit i det lange løb. Selv med 100bb stacks er det tvivlsomt...