Villain er NL500 regular paa Boss og vi har spillet en del imod hinanden dog uden jeg kan sige vi har haft vild dynamik, specielt I reraised pots (af hvad jeg kan huske). Dog ved villain nok at jeg 3-better relativt light. Villain har $750, jeg daekker.
Spillet er 3-handed, villain sidder paa button, jeg sidder I BB. Villain raiser til $20, jeg reraiser til $70 med A♦Q♥, villain caller.
Flop A♠T♦3♠. Pot $140. Jeg c-better $116 (nok lidt for stort). Villain caller.
Turn, 9 ♠. Pot $370. Jeg checker, villain better $256. Jeg??
Gaar vi bust her med AQ hvis vi caller og villain rester paa river?
Spiller vi anderledes for 100 BB's?
NL500, AQ i reraised pot mod regula
Hmm jo... Et af de mere simple folds i min bog.. Kan ikke se problemet her du er tydeligvis slået. Hvis du kalder her sidder du OP og så bliver problemet først stort hvis du ser en spar til.
Hvad gør du så?
Prøver at repræsentere en høj spar og byder eller c/f ??
Kan ikk lide nogen af delene overhovdet. Dermed et fold. Et skub på turn ville jeg aldrig kunne finde på da der er for mange hænder vi er slået af.
Dog er der den åbenlyse mulighed at Villian er ude i et steal idet han ikk kan have en fulsh. MEN stadig FOLD
Hmm, den er lidt tricky.
Jeg vil læne mig meget om af min intiution i denne situation.
Hvis han er regular kan dette bet både være valuebet og bluff/semi-bluff(Ks/QJo/osv) så du er nødt til at beslutte dig for hvilken hånd du tror han har og så spille udfra det.
Et spil jeg dog godt kan lide i denne situation er at calle og reste på turn uanset hvad der kommer. Med det move i ærmet så har han svært ved at calle med hænder som ellers ville calle et all-in på turn.
Men som sagt så ville jeg følge min intiution i situationen da den er meget svær.
reads på villain?
Er han en tænkende spiller, der kunne tænkes at spille tilbage på dig?
Villain er TAG og ja, jeg tror han er en taenkende spiller da han er regular. Mit read er dog ikke saa godt at jeg kan sige noget om hvorvidt han kan lave sjov i reraised pots.
Ud fra hvad du fortæller så lyder det som om at du også selv hælder til et fold. Kan ikk lide frurusses idé med at reste på any river. Giver ingen mening idet Villian ikke kan sætte hero til det helt store idet han kun har kaldt turn bettet og dermed commited sig selv til potten.