NL500 combodraw IP

#1| 0
Hey!

Villain er 19/16/3.1 nit der virker vindende. Han spiller også NL1k samtidig og virker som en mega grinder. Da CO poster dead i denne hånd kan det være hans range er lidt bredere end normalt.
Af noter

Jeg er LAGish og han ser mig som 26/21/3.4.
Vælger at flatte på floppet da jeg ikke repper særlig meget hvis jeg raiser udover 22 og FD og ved at calle kan jeg floate ham. Men han vælger at skyde igen og jeg vælger at raise for at reppe Kx. Han har ikke set mig raise turn med air før.

SB ($182)
BB ($846)
UTG ($508)
Hero ($987)
CO ($500)
BTN ($459)

Dealt to Hero 5 4

UTG raises to $22.50, Hero calls $22.50, fold, fold, fold, fold

FLOP ($57.50) K A 3

UTG bets $43.12, Hero calls $43.12

TURN ($143) K A 3 K

UTG bets $95, Hero raises to $270

Nogen der vælger en anden linje?
17-04-2010 19:08 #2| 0

Jeg foretrækker at calle igen, hvilket jeg også ofte vil gøre med Kx, ser ingen grund til at comitte os her med den hånd. Du folder jo kun Ax og FD, hvilket vi også kan folde på riveren, afhængigt af hans play. Hvis hans c-bet på turn er høj, kan jeg godt lide dit play ellers ikke.

17-04-2010 20:47 #3| 0

Ok, der er like 1000 måder at spille din hånd på, og langt de fleste er gode imo. Jeg elsker at lægge pres postflop, og det er du i et godt spot til her.

Pre: jeg synes 3bet er ok, vi har kun 5 høj, og med mindre du er i stand til at bluffe ofte postflop, skal vi nok prøve at vinde den tidligt. Jeg kan dog bedst li at flatte, og agere ud fra villains spil.

Flop: det er obv aldrig dårligt at raise her, hvis du føler du kun repper 222 og fd, skal du nok prøve at balancere dit spil postflop mere (kommer dog an på, hvor ABC villain spiller). Desuden tror jeg du kan få folds fra hænder, der har god Equity mod dig, som fx PP under K, KQ, JT. Hvis han checker og giver op på mange turns, er call obv godt, plus en del af vores outs er skjult, til når han har en hånd.

Turn: raise er jeg ikke så glad for, med mindre du konstant gør det med Kx og bluffs, så han kan sidde i et tough spot. Problemet ligger dog i, at han ikke har ret mange Ax i sin utg range, vel kun AJ+ og hvis han ved du ved det, blir spillet måske gennemskueligt. Men igen, det kommer an på dynamik. Når vi caller flop, kan jeg nok bedst li at calle turn igen, for jeg synes du repper K bedst sådan. Så skal vi bare ku shippe alle rivers han checker til os.

Håber det gir mening, skriver fra min Tlf, så ikke lige så godt overblik ;)

17-04-2010 21:15 #4| 0

22?

17-04-2010 23:34 #5| 0

33 obv.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar