Jeg er rykket op for noget der ligner en ekstrem kort stund, hvis jeg ikke tager mig sammen. Jeg har spillet sick tight i denne session, noget ala 22/17. Føler ellers jeg åbner ret light PF. Jeg bliver decideret levelled i hånden inden mod villain, hvor jeg åbner CO med A7s, han renakker fra SB som han har gjort mange gange. Jeg har foldet hver gang, men kalder her, i øvrigt meget tvivlsomt, I know. Han cbetter et AK4tt flop, jeg betaler, han rester en blank turn for 110 % pot hvilket får mig til at kalde, han viser AQo og holder hjem. Det skal dog siges jeg også har renakket ham en del i denne session. Villain er 19.5/14.5/2.7 over 600 hænder.
Nu til hånden. De andre har forladt bordet, og jeg har tænkt mig at gøre det samme efter denne hånd. Kommentare till alt er velkomne.
Table "Glamour" Seat 6 is the button.
Seat 4: Hero ($762.20 in chips)
Seat 6: l1v347h15 ($508 in chips)
l1v347h15: posts small blind $2
Hero: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero [J ♠ A ♥
l1v347h15: raises to $17
hero: raises to $67
l1v347h15: calls $50
----- FLOP ----- [A ♦ 9 ♣ T ♣ (134)
Hero: bets $110
l1v347h15: raises to $441 and is all-in
Hero: calls $331
Ses i byen!
NL500 HU AJ i rr
ekstrem skidt...
Hænder der slår dig: AK,AQ,AT,A9... alt for mange likely aces der slår dig! At best er du oppe mod et stærkt draw. Helt klart ikke profitabelt at call i den her situation. Du drawer til 3 outs i alt for mange tilfælde. Desuden er 22/17 ikke tight stats i et 6-handed game..
becks
?? Det er HU det her, og han har allerede næsten halvdelen af pengene inde.
altså du er aldrig godt inde, og det kan godt ligne et fold, men dú er næsten tvunget til at kalde.
Jeg tror, du er bagud, og det endda betragteligt.
Desværre
bleh bleh... tror ofte at man er bagud når det her sker...
men godt at se der bliver postet masser af hænder, været nogle gode dage på pn :)
@zmag
han skriver de andre lige har forladt bordet? Så skal det jo ikke tage synderligt i betragtning at det er hu. Stats siger ihvert fald intet herom.
Helt std at kalde der. Den blir aldrig lagt fra mig ihvertfald.
I må ikke misforstå mig, jeg caller også. Men jeg siger bare, jeg ikke tror, vi er godt inde.
Thats all
Hvis du folder her, og din modstander finder ud af det, så bliver du jo GROVRENSET i fremtiden da han vil køre dig midt over.
Jeg tabte til AJ, men fint at der er bred enighed om at calle.
@ Kongsgaard
Hvis jeg folder og min modstander finder ud af, hvad mener du med det?
Jeg blev btw grovrenset i den session, så det ville ikke være noget nyt hvis det skete igen. :P
Hvordan kan du tabe til AJ, runner runner flush eller?
LOL jeg er vist stadig stiv. Han har AKo no clubs ...
DOH! Godmorgen ...
Han gik all-in med AQ før og du kaldte med det mindste A. Nu går han så all-in igen efter du har bettet og du overvejer at betaler ham af igen? hmmm... Fik du slet ikke noget info fra ham da han havde AQ?
Just wondering..... Kan bare ikke se hvordan du kan betale ham af.. Det er 100% sikkert at han ikke prøve at bluffe fordi han ved jo at du betaler ham af meget meget light og tror derfor ikke han ville "turde" at gøre det med kun et draw.
edit: kan bare.............
havde du ikke en post om kæmpe downswing på NL 200? og nu spiller du HU NL 500? hvad 2-3 uger senere?
men da fedt du er kommet ovenpå...
aktuelt folder/caller jeg alt efter min feeling på bordet... begge dele ser fint ud
@ Johnson
Hvis du nu gad læse hvad jeg skriver, så ville det være alle tiders.
Men nu du gerne vil vide det, så ramte jeg det sygeste skrub tirsdag, onsdag, torsdag, hvor jeg på 8K hænder tog en 30-35 buy ins.
Selvf er jeg oven på, det kommer jeg jo altid! ;)