NL500 HU bossen(TRY)
Vi er næsten lige blevet splittet til HU, og har ikke noget specielt read på villain udover at han måske er lidt aggro.
Han er dansker og vist nok PNer. Måske lidt træt af mig, dunno.
Kommentarer?
Seat 4: HERO (575.75)
Seat 5: VILLAIN (672.55)
HERO post SB 2.50
VILLAIN post BB 5.00
** Deal **
HERO [A♣, J♣]
VILLAIN [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
HERO Raise to 15.00
VILLAIN Raise to 40.00
HERO Call 40.00
*** Flop(Board): *** : 5♦, J♦, 5♣
*** Bet Round 2 ***
VILLAIN Bet 60.00
HERO Call 60.00
*** Turn(Board): *** : 5♦, J♦, 5♣, 10♦
*** Bet Round 3 ***
VILLAIN Bet 125.00
HERO Call 125.00
*** River(Board): *** : 5♦, J♦, 5♣, 10♦, 2♥
*** Bet Round 4 ***
VILLAIN All-in 447.55
HERO All-in 350.75
ChrisJ
NL500 HU, passivt TP
I like. 2 rimelig aggressive spillere i en HU rr pot, jeg kan sgu ikke smide TPTK. Kan godt lide den passive linje oveni, hvor han får mulighed for at hænge sig selv.
De to 5'ere på flop tror jeg også sløver nogle skurke ned på river med fx. AA-QQ og derfor sætter det bluff-frekvensen op.
Raiser han btw med 40, eller til 40 pf?
det er jo ren gætteleg, du har ingen annelse om du er købt eller solgt.
raise det flop for info.
kan ikke se du slår andet end luft her.
men igen HU er ik mit speciale, men den linie kan jeg slet ikke lide, stacker aldrig af på tptk ved at calle den ned
@Chris
Synes også den ser ok ud imo.Fint ikke at tage initiativet fra en mand der åbentbart vil købe potten på alle streets.Bettede han hurtigt iøvrigt??
Som Turbo siger kan AA KK QQ ikke være 100% på du ikke caller med 56,45 feks, og vil typisk slowe en anelse ned.Her ligner det mest total skæg.Reraiset pre ses nok for sjældent med en 5er til den skal tages i betragtning, medmindre dynamikken inden HU har været til det?
Desværre vil jeg mene at en heldig ramt farve AQ♦ f.eks også ville spilles sådan her, men jeg tror sgu også jeg tyrecaller ham i bund her ,alt efter HVOR aggro du ser ham...?
@Go Around, han bettede rimelig hurtigt ja. Har ikke spillet særlig meget med ham, men han virker pretty aggro.
@CJ
Bare en lille ting jeg synes jeg lægger meget mærke til.Når folk er ude i total skæg better de som regel MEGET hurtigt ud.Min teori er følgende:
1.Man er egentlig lidt ligeglad hvad der falder, for man har intet alligevel og vil bare bully modstanderen ud af potten.
2.Weak is strong og omvendt.Når man better fast virker man ret målrettet og overbevisende.
3.Det modsatte ses hos fisk med monstre...de lader tiden løbe indtil det ser ud til de vil folde...hvorefter de lige når at flatcalle med nutsne, for at fake at de virkelig tvivler på deres hånd.
Fold river. Han skal trods alt være ualmindeligt aggro, når du smoothcaller 2 streets på et paired board hvor farven slår på turn, for stadig at bluffe.
- AB
Asger... præcis, men hvorfor skubbe river så? vi har stadig en del bag os, så hvordan kan han ikke være bange her medmindre har er ude i total bluff?
Han skubber selvfølgelig et overpar på river. Han har jo alligevel tænkt sig at calle any bet fra dig...
Jeg tror ikke han skubber et overpair her. Måske tager jeg fejl,, men vi har ingen history eller noget, så han ved intet om hvad jeg har her.
ChrisJ
Der er en række hænder som stadig kan give et overpar action hvis han pusher, men som ikke vil valuebette selv.
Jeg synes river er ret close, men jeg hælder også til et call.
Villains linie er oftere et bluff end overpar/flush tror jeg.