Spillede en noget sick hånd live igår, synes jeg hvert fald. Spiller aldrig rigtig live poker da der ikke rigtig er nogen steder at spille omkring mig. Dog er der dette sted jeg var i går hvor de spiller en turnering 1 gang om måneden og derefter noget cash game nl500kr. De fleste er folk som spiller live og går fint, men ikke fatter de taber online (spew freaks). Men i går var det så finale og det var lidt bedre spillere som var der.
Mit image var godt, og havde kun vist gode hænder op! Et par af dem kender mig fra en anden gang, med samme image.
Nu til hånden.
Vi er 6-handed og spillet er ret løst. Der sidder to ved lige før mig på bordet, som jeg anser for at være de bedste af de dårligste :)
Hånden inden har jeg JJ på knappen og alle limper jeg siger så 50, men alle folder så. Ham lige før mig vender så lige et flop for nu at se hvem der havde, yeah det er det sjovest eller noget. Men den kommer så JJx og vælger så bare at vise mine JJ :)
og NU til hånden :)
sidder CO med Q ♣ Q ♦
utg(dækker hele bordet) sider 20 utg+1(350ish) caller, jeg siger så 70 og utg caller hvorefter utg+1 går allin.
Jeg tænker rimelig lang tid, og ender med at calle, efter utg+1 siger (jeg tror sgu egentlig jeg er foran nu)! Med det samme jeg caller, siger utg+1 hvad har du, og viser ham, men han viser så også mig hans kort som er T ♦ T ♥
Utg siger så (jeg er nødt til at calle) og caller.
Flop: K ♦ 5 ♣ 7 ♥ potsize ca. 1000 kr
check, check
turn: A ♥
utg skyder så 200 og jeg har ca. 350-400 mere. Så enten er det allin eller fold tænker jeg.
Hvad siger folk, hvordan spiller man denne hånd?
Ps. jeg er livedonk
/Michael
NL500, live hånd fra i går!
70 er for lidt første gang, sig 100-120
jeg skubber bare når den kommer tilbage til mig preflop og håber at få den heads up
Skub preflop, fold turn. I øvrigt er det noget vrøvl at det er allin eller fold.
@kalsh
jeg kan vel aldrig bare calle hans bet på 200? Det giver vel ingen mening at have 170ish kr bag sig til river? Da jeg ved ham som er allin har TT ved jeg der ikke er en sidepot på samme måde som hvis jeg ikke havde set hans kort??
/Michael
Jeg snakker ikke om det konkrete spot, og dog...
Vi har en situationen, hvor modstanderen ALDRIG har et draw og du har en hånd, hvor du, hvis du er bagud, har to outs. Ergo giver et raise ingen mening da du enten er WA/WB.
K
Okay... Men hvis jeg så kun kalder er jeg vel commited på river lige meget hvad? For ved jo vi også spiller om main pot...
Hvad sætter vi utg på?
/Michael