Hej guys!
Havde denne her hånd oppe på et andet forum men der var rygende uenighed om den så bliver nødt til at spørge oraklet over dem alle: PN!
Villain er 18/14/3.2 og 3better 8% fra BTN.
Han ser mig som 27/22/3.2 der ikke caller 3bets OOP alt for light.
Jeg ved godt preflop og flop er til diskussion, men jeg synes jeg kender hans postflop godt nok til at kunne gøre det profitabelt.
SB ($544)
BB ($500)
UTG ($899)
Hero ($914)
BTN ($480)
Dealt to Hero A♦ Q♥
fold, Hero raises to $17.50, BTN raises to $60, fold, fold, Hero calls $42.50
FLOP ($127) 7♦ 7♣ 5♥
Hero checks, BTN bets $63.75, Hero calls $63.75
TURN ($255) 7♦ 7♣ 5♥ 6♠
Hero checks, BTN checks
RIVER ($255) 7♦ 7♣ 5♥ 6♠ 8♠
Hero bets $356,(AI)
Jeg jammer river for at folde AK og også overpar.
Jeg tror jeg kan reppe alle stærke hænder og han kan ikke sætte mig på air siden jeg ch/caller floppet, 4better JJ+ og måske TT og ellers checker jeg river med TT her hvis jeg kommer så langt.
Jeg tror den bedste hånd han kan have her er et overpar han vælger at potcontrolle på turn og meget sjældent en T9s eller A9s, men er ikke engang sikker på han 3better disse.
Og lige en ting: Jeg mener selv han oftest better turn med overpar og jeg ville selv altid gøre det, men en nit er altså en nit og VIL potcontrolle noget af tiden på turn med et overpar fordi de er nits og ikke tænker som os andre.
Han har kun set mig overbette med meget stærke hænder før og ikke som et bluff.
Like/dislike?
NL500: overbetbluff river vs nit 3bet pot
I like..
Tror villain kan overtænke situationen på rigtig mange forskellige måder, i og med han ved at du ved hvad han ofte har her.. Og at du dermed kan shove rigtig mange hænder for value her..
Det eneste som det vel står og falder med, er hvilken range villain mener du kalder 3bettet OOP med, som jammer for value.. Der er vel en enkelt 9'er i din range (89s), PP's og i så fald han også kan smække en enkelt 7'er eller to i din range - mener jeg han får meget svært ved at betale her..
- X
Du defender ikke 7x OOP, du defender nærmest aldrig any pp, du repper 99 som ca. det eneste nogensinde, som også er tvivlsom i calling rangen. I can't see this beeing anything but horrendous spew mod en bare somehow tænkende spiller.
Jeg vil da godt nok hellere spille PPs, SCs etc. OOP end AQo.. Så hvis OP defender AQo OOP, så er der IMO også ovenstående hænder i hans range...
I så fald Joonas har ret om din range OP, så er det obv mega spew..
- X
Jeg defender 88+, måske 77 mod ham her og en del SC som 89s, 87s, 67s og T9s.
Så nej. AQo er ikke den eneste hånd i min OOP defending range CO vs BTN nit der 3better 8% :)
@ joonas
Se det fra hans perspektiv, hvad regner han med jeg har? Alle de hænder der ch/caller floppet og overbetter river har jo klonket ikke?
Tror du er way off her, homie.
Det skal ikke være nogen hemmelighed jeg er totalt IN LOVE med rivershovet ♥
Det er obv kun wp, hvis du ved han ved du kan have to par+ her også... Da du ikke caller 3bets light, synes jeg det er marginalt, men du får fold fra AK obv