Villain har for ca. en orbit siden doblet mig, da jeg rammer en inside straight på river og overbetter potten all in og han caller med to par.
Jeg har ham derfor mistænkt for at være på tilt da denne hånd kommer, dog kan han godt være tricky og tænke at jeg netop anser ham for værende steaming.
Han har generelt spillet meget aggresivt pre flop og har generelt svært ved at lægge en hånd. Jeg har dog ikke set ham lave dette move før. Hvad gør vi her?
Game #4164262713: Hold'em NL ($2/$5) - 2007/05/21 - 17:29:13 (UK)
Table "Baytree" Seat 3 is the button.
Seat 1: Chira0912 ($72.17 in chips)
Seat 2: Villain ($464 in chips)
Seat 3: THE2JETSR ($543.80 in chips)
Seat 4: Blackdude ($209 in chips)
Seat 5: Hero ($1088.50 in chips)
Seat 6: shahmat sits out
Blackdude: posts small blind $2
dongstyle: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to dongstyle [T♣ T♦]
Chira0912: folds
Villain: raises to $25
THE2JETSR: folds
Blackdude: folds
Hero: calls $20
----- FLOP ----- [9♥ 2♠ 6♥]
Hero: checks
Villain: bets $30
Hero: raises to $110
Villain: raises to $439 and is all-in
Hero:?
NL500: Overpair møder allin på flop
Overpair mod tiltede villains = stonecold nuts
Jeg caller.
Husk forresten at rette alt til HERO/VILLAIN eller intet. Ellers giver det ikke meget mening.
Desuden så synes jeg du skal reraise preflop 99/100 når han er tiltet, og aggresiv preflop. Dette er en stor fejl ikke at benytte sig af, imo.
Jeg er ret enig med dig i pre flop spillet. Dog mener jeg ikke den nødvendigvis skal hedde 99/100 men måske snarere 8/10. I dette spot havde det naturligvis været optimalt at have reraiset pre flop.
Flere somments?
Det skal nævnes at mit eget image formentlig er TAG.
reraise Preflop. og som spillet kalder jeg nok også ,da han sikkert går broke med alt fra 9 X til flushdraws og str8 draws men du er ikke specielt langt foran i de hænder, mens du til gengæld er langt bagude til alle overpar og sets..
Jeg mangler vist lige at poste resultatet. Jeg foldede og følte mig (tilsyneladende med god grund) som en weak ass. Han viste ikke op.
Jeg bildte mig i situationen ind at han fuldt ud var klar over sit tiltede image og dermed ville forsøge at udnytte det.