Det er et rimelig loos bord med flere der caller over 50%, mens de postflop generelt er rimelig passive:
Game #2600609313: Hold'em NL ($2/$5) - 2006/10/08 - 06:58:07 (ET)
Table "Cheese" Seat 6 is the button.
Seat 1: paddyd ($170.72 in chips)
Seat 2: Laur3000 ($600.50 in chips)
Seat 3: Gary03068 ($722.16 in chips)
Seat 4: Magicboy ($352.37 in chips)
Seat 5: poon_rob ($393 in chips)
Seat 6: MoserCorp ($128.98 in chips)
paddyd: posts small blind $2
Laur3000: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to Laur3000 [Qs As]
Gary03068: calls $5
Magicboy: folds
poon_rob: raises to $18
MoserCorp: calls $18
paddyd: folds
Laur3000: calls $13
Gary03068: calls $13
----- FLOP ----- [Ac Jc Qd]
Laur3000: bets $60
Hvad syntes i om mit lead?
Edit: Jeg har lige rettet titlen, så den er mere beskrivende. AB
NL500, TTP, 4way
Jeg er ikke vild med dit call preflop - reraise eller fold.
Leadet er fint.
Mickey
enig preflop, men som sagt er der tale om et meget loos bord preflop, ham der raiser gør det ca. 34% og ham der caller spiller 58%. Derfor har jeg udvidet min hand range. At man så kan diskutere om den skal raises er noget andet, men der er tale om 2 callingstations, så her vælger jeg at calle (normale borde smider jeg AQ ved et reaise og call oop.
@ Mickey
Hva der dine tanker bag et reraise eller fold her PF?? Hvorfor synes du callet er skidt?
Jeg kan heller ikke lide at calle PF, dog er det bedre end et reraise:-)
Men AQ monster svær at spille postflop imod flere spillere, der har vist styrke. Det kan blive dyrt at fínde ud af, om TP er god. Du er derfor ude i at skulle ramme to par, str8, trips eller flush. Det har du ikke odds til.
kan kun sige at på normale borde ville jeg smide den her oop, som det også siges kan den især oop blive rigtig dyr (minder lidt om aj) og mod et raise og et call PF, kan du aldrig følge dig helt tryg, hvis eks. a rammer.
Men i det her tilfælde har jeg argumenteret for hvorfor jeg vælger at calle.
Det er nok mere mit lead der var spørgsmålet
Jeg er ikke i nærheden af at folde PF. Nogle gang squeezer jeg.
Flop lead er helt standard. Jeg byder dog lidt mere 65-70.
Kan ikke rette i mit indlæg. Du plejer jo at poste NL200, så troede der var snak om et raise og reraise. Så bare slet mit indlæg fra den samlede analyse.