NL5000 - og nej, det er ikke mig

#1| 0

Jeg har siddet og iagtaget lidt NL5000 til aften. F0lgende haand udspiller sig some jeg funderede lidt over.

Villain 1 (Mads) sidder paa button med $4000, villain 2 (S0ren) daekker. De har begge spillet tight af hvad jeg har set og ingen af dem har lavet nogen syge moves.

En villain I CO limper, Mads limper med og S0ren checker I BB (SB folder).

Flopper kommer AA8 rainbow, pot $175

S0ren byder $150. Villain I CO folder og Mads 1 caller

Turn 6, pot $475

S0ren checker, Mads byder $350, S0ren caller.

River A, pot $1175

S0ren checker, Mads byder $350, S0ren pusher.

I mine 0jne ligner Mads MEGET en 8’er, hvis det er hvad han har, hvad er hans rigtige move saa nu? Han skal calle $3150 ind I en pot paa $4850.

02-09-2007 06:55 #2| 0

Super svært at svare på uden at kende dynamikken i spillet... Har de spillet meget sammen tidligere eller er det første gang... Vil S0ren skubbe den hånd med et par mindre end par 8...

Det er som at se 1/4 af lærredet i en biograf og så blive spurgt om filmen der kører er god eller dårlig...

Uden noget info om personen der skubber havde jeg foldet her da jeg ikke mener at vi vinder den hånd ofte nok til at vi kan calle med de potodds vi får...

SOren spiller hånden rigtigt godt synes jeg... Umuligt at sætte ham på en hånd... Mit bud er dog at han har en 8´er...

Mvh Mika

02-09-2007 12:25 #3| 0
OP

Jeg ved godt det selvf0lelig er svaert at kommentere en haand uden nogen bedre reads end dem jeg har givet. Dog mener jeg haanden er interessant fordi Mads' haand er saa nem at laese. Han har en 8'er med 99% sikkerhed. Dette betyder at S0ren kan pushe med sin egen 8'er (hvis det er hvad han har) velvidende at Mads folder indimellem da det move ligner et A. Sp0rgsmaalet er hvor ofte S0ren har et A i denne situation contra pot odds. Aktuelt foldede Mads.

02-09-2007 13:13 #4| 0

Mads gør det meget svært for sig selv med det bet, skidt spillet. Mads kan ikke calle, SOren har et es for ofte.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar