PokerStars Game #10404383469: Hold'em No Limit ($25/$50) -
Seat 1: sweetluvin7 ($9333 in chips)
Seat 2: kerpowski ($925 in chips)
Seat 3: The Liar ($7632 in chips)
Seat 4: Daut44 ($5000 in chips)
Seat 5: ADZ124 ($4950 in chips)
Seat 6: vinnybstgk ($7763 in chips)
Seat 7: pandabear22 ($1275 in chips)
Seat 8: ktrieu ($8181 in chips)
Seat 9: Grisen ($2388 in chips)
The Liar: posts small blind $25
Daut44: posts big blind $50
*** HOLE CARDS ***
ADZ124: raises $294 to $344
vinnybstgk: folds
pandabear22: folds
ktrieu: folds
Grisen: folds
sweetluvin7: folds
kerpowski: folds
The Liar: folds
Daut44: raises $531 to $875
ADZ124: calls $531
*** FLOP *** 6♦ 9♥ K♥
Daut44: bets $950
ADZ124: raises $3125 to $4075 and is all-in
Daut44: calls $3125
*** TURN *** 6♦ 9♥ K♥ Q♣
*** RIVER *** 6♦ 9♥ K♥ Q♣ J♥
*** SHOW DOWN ***
Daut44: shows K♠ 3♦ (a pair of Kings)
ADZ124: shows A♥ K♦ (a pair of Kings - Ace kicker)
ADZ124 collected $9922 from pot
ADZ124 is sitting out
Hvordan kan man lave så dårligt et play? Jesus fkin christ Daut44. ADZ124 åbner for cirka 7 big blinds UTG i et fullring spil - Alligevel vælger Daut44 så at forsøge sig med et squeeze!
..el oh el 25/50 donkaments
Jeg gad fandeme godt vide hvordan ADZ gør det, han får hele tiden folk til at begå enorme fejl mod ham, jeg ved ikke om det udelukkende er fordi han tager prisen som PokerStars største prick i chatten eller hvad det er.
Læg mærke til at han lige efter er "sit out" :D
NL5000 ~ Det dårligste play i aften
"Hvordan kan man lave så dårligt et play? Jesus fkin christ Daut44. ADZ124 åbner for cirka 7 big blinds UTG i et fullring spil - Alligevel vælger Daut44 så at forsøge sig med et squeeze!"
Det er ganske legitimt at forsøge et utraditionelt spil, såfremt man er klar over, at det kan højne variansen.
Det er ikke standard, nej. Det er ikke umiddelbart profitabelt, nej. Er det profitabelt i det lange løb at virke som en idiot, der er hjerneblæst - meget sandsynligt.
Men eeeh. Hvis du sidder fra ADZ124's perspekt: Du åbner sikkert relativt light, og villain hæver fra sb. "Hmm, what to do - ok jeg caller og folder, hvis jeg ikke improver" - "Ah pis, jeg improvede ikke, jeg check-folder"
Og der har du så din profit til Daut.
Jeg vil ikke forsvare spillet, og jeg vil heller ikke selv lave det, men at fremstille det som aftenens dårligste play er at skyde over målet.
pethie
Jeg er udemærket godt klar over hvad ADZ124 har gang i, og det er almen viden at han gør det der med en dårlig hånd 1/5 gange, max.
Jeg er også godt klar over at det +EV for Dauts image, problemet er bare at alle de regulars der ser dette spil kender ham i forvejen, og ved at han er en ganske habil TAG.
Derfor kan han skabe sig som det passer ham, folk ved godt han normalt spiller stabilt. Derfor er det stadigt et lortemove, da det heller ikke gavner hans image.
Jeg er også godt klar over det sidste, men jeg har heller aldrig sagt noget om postflop.
Preflop er ganske simpelt ren idioti, uanset hvilken måde man ser det fra. Om du har set noget værre i aften skal jeg ikke dømme på, men det var nu også ment subjektivt.
Jeg vil ikke diskutere det voldsomt meget. Jeg vil indrømme, at jeg har fået en enkelt øl, og jeg valgte derfor bare et indlæg, som jeg havde lyst til at kommentere.
"Jeg er også godt klar over at det +EV for Dauts image, problemet er bare at alle de regulars der ser dette spil kender ham i forvejen, og ved at han er en ganske habil TAG."
Derfor er det stadig godt at minde folk om, at man spiller uortodokst af og til.
"Derfor kan han skabe sig som det passer ham, folk ved godt han normalt spiller stabilt. Derfor er det stadigt et lortemove, da det heller ikke gavner hans image."
Han får mere action i fremtiden, når han har vist ovenstående play op.
Jeg ved det fra mig selv. Selvom jeg VED, at de meget sjældent bluffer, kalder jeg dem ned alligevel, hvis jeg ved, at de tidligere har vist et bluff op. Nu kan du argumentere for, at det er mig, som er elendig. Jeg er overbevist om, at dette er tilfældet for alle spillere - gode som dårlige. Man husker simpelthen det, der er weird.
Anyway, bare lad det ligge.
At det muligvis er lidt overdrevent i ovenstående posts, skal jeg gerne være den første til at indrømme.
Jeg synes dog stadig at det er et virkeligt dårligt play.
Mht det sidste i din post, så har du ganske ret. Dog vil jeg mene at jo højere man kommer op skillwise, desto mindre betyder disse ting. PS's 25/50 er af ret høj standard har jeg selv erfaret.
At lade en "diskussion" (kan man vel næsten ikke kalde det) som denne ligge har jeg utroligt svært ved, det er et leak i min personlighed.
kaplaaaa! idiocrazy (nej ikke filmen)
Jeg sad lige og ledte efter nogle oplysninger om ham adz124, der næsten altid sidder inde hos PokerStars høje borde. Så stødte jeg bl.a. ind i den her hånd:
PokerStars Game #11230639147: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2007/07/31 - 02:31:51 (ET)
Table 'Pluto' 9-max Seat #2 is the button
Seat 2: cheapo1 ($15 in chips)
Seat 3: siouxhockey2 ($34.55 in chips)
Seat 4: OvaPair'dUP ($46.30 in chips)
Seat 5: ADZ124 ($111.20 in chips)
Seat 6: 66Lemieux66 ($202.50 in chips)
siouxhockey2: posts small blind $0.50
OvaPair'dUP: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to OvaPair'dUP A♠ A♥
ADZ124: raises $24 to $25 <-- raiser til 25*BB???
66Lemieux66: raises $177.50 to $202.50 and is all-in <--Superhånd?
cheapo1: folds
siouxhockey2: folds
OvaPair'dUP: calls $45.30 and is all-in
ADZ124: calls $86.20 and is all-in
*** FLOP *** 7♥ 5♠ 5♦
*** TURN *** 7♥ 5♠ 5♦ 3♣
*** RIVER *** 7♥ 5♠ 5♦ 3♣ T♣
*** SHOW DOWN ***
ADZ124: shows 6♦ 9♣ (a pair of Fives)
66Lemieux66: shows 9♥ 3♦ (two pair, Fives and Threes)
66Lemieux66 collected $129.80 from side pot
OvaPair'dUP: shows A♠ A♥ (two pair, Aces and Fives)
OvaPair'dUP collected $137.40 from main pot
@hardkAre
Ja, når han kan få folk til at gå all-in med 9-3, så må han i hvert fald være god til at få folk til at begå enorme fejl....(Du er vist heller ikke den eneste som ikke bryder sig om hans kommentarer i chatten).
Nogle andre mener, at det er hans avator, som får folk til at gå på tilt?
Filosoffen
Både ADZ124 og 66Lemieux66 er 25/50 regs, jeg tror ikke at det er noget ADZ har gjort lige der, der har medført at 66Lemieux66 går all in med 9-3. De sprøjter vist bare lidt $$$ fordi de har nok af dem og fordi de kan.
@hardkare
Hvis du spiller en K3o i en rr pot, så kan du næppe tillade dig at folde på et K høj bord.
Desuden er der gør str8 draw og flush draw, og det ville være helt standard for ADZ at raise AI med et draw her.
Jeg ville dog aldrig 3-bette en UTG raiser i et full ring spil (næppe ej heller i et 6-max spil).
Jørn
@hardkAre
Nå okay 2 highrollers ved et nl 100 bord - så forstår jeg bedre!
De kender sikkert hinanden og har så aftalt at gå ned og sprøjte lidt...
Thyssen
... Læs tråden igennem igen. Jeg har aldrig kommenteret på postflop. Og ja det ville være helt standard for ADZ at raise et draw AI her, problemet er bare at det eneste draw han kan have er AQ♥. Læg også gerne mærke til at tråden er 2 måneder gammel og er blevet bumpet af ukendte årsager.
@hardkare
K3 hånden er fin nok. Daut har forklaret episoden ved at ADZ raisede UTG på et andet bord, skubbede floppet for bagefter at være sitting out. Daut tror derfor at han gør det samme på det her bord, og han gør det også kun fordi at Smokey som står og railer ham tager 50% i ham.
Borsig
Jeg synes stadigvæk ikke hånden er "fin nok" selvom det selvfølgelig gør en forskel.. MEN; Tråden er 2 måneder gammel og jeg gider sgu ikke til at diskutere den yderligere.