Villain er nogenlunde sane.. Når jeg siger nogenlunde så mener jeg at han har nogle leaks.. Har lagt mærke til at han bettingpatterns tit viser hvor stærk han er .. Har bl.a. spillet en hånd mod ham som gik sådan:
Hero: 33 helt røde
raiser til 250 i mp efter en limper.. En i pos og villain i sb caller..
Flop 245 all clubs..
villain checker, jeg checker, makker i pos checker,
Turn 6r
Villain i sb siger 250, jeg caller´( raiser tit her men har meget svært ved at sætte villain på en hånd og kan godt se ham slowplaye en flush.. Vil derfor ikke committe for meget af min stack da jeg ikke tror jeg får et call af en dårligere hånd) makker i pos folder..
River 10
villain siger 200, jeg tænker meget længe da jeg virkelig har svært ved at sætte ham på en hånd.. Jeg siger 700 han caller og mucker.. Han siger efterfølgende han sad på et overpar..
Altså når han byder svagt så er han svag og når han byder højt så er han stærk.. Har snakket en del med ham og han siger at han er reg på nl1000 på scandic og andre stedet. Tvivler dog stærkt på at dette er sandt..
Hero har selv været pænt aggro og hver eneste gang jeg har raiset pf har der været en del callers.. Hvad der var kendetegnede var at jeg har stukket 600 ud når den har været checket til mig og har fået lov at tage den de sidste 3-4 gange.. Potten har der været omkring 800 alle gangene. Folk er dog begyndt at tvivle om hvorvidt jeg har en hånd.. Har ikke vist nogle kort op..
Effektive stacks er 3.5k
Jeg får kk i utg+1 og siger 200, 3 caller deriblandt villain i sb..
Flop kommer: 2♥ 3♥ 2..
Villain checker, jeg siger 600, 2 caller folder og villain clicker til 1200..
Action on hero? (der er effektivt ~2.7k tilbage)
NL5000 live - kk på parret board
Et flop-klik er ofte noget marginalt -- måske 88-TT eller flush draw.
Jeg vakler lidt mellem at kalde flop og pushe/kalde turn eller reste floppet. Hvis jeg har K♥, så hælder jeg nok mod det første.
Jørn
LOL Hvad menr du med effektivt 2700 tilbage
Mener du at du har 2700 tilbage??
Jeg caller vi har pos på ham og jeg ser gerne han smider flere skillinger efter det her board. Og vi er ikke videre dybe
Folk er tydeligvis enig i min beslutning og havde egentlig også bare brug for at blive bekræftet i det..
Min plan var at calle flop og calle/pushe turn da jeg mener at der også er en pæn sandsynlighed for at han har 3/stand/overpar idet han også er last to act som han smider hvis jeg rester flop..
jeg caller flop og der kommer planmæssigt en fuldstændig blank 9´er på turn.. Han rester og jeg caller...
Derefter viser han den næstværste hånd han overhovedet kan have op..
k2..
@ Elninho: Når Vennekilde skriver effektivt tilbage betyder det enten at Hero eller Villain max har 2700$ tilbage.
Julle
K 2... Wp
LOOOL
Miller
Hahaha.. Hvem af dem var du?.. Det kan du lige så godt vænne dig til når jeg spiller.. Især hvis jeg er fuld så snakker jeg rigtig rigtig meget.. Og det har tydeligvis irriteret jer så er det jo succesfuldt :D
argh jeg hader folk der skal undervise og fortælle andre hvor mange penge de tjener..
Pokerspillere, specifikt på Royal i Århus cashgames er nogle af de mest afskyelige folk jeg nogensinde har mødt.
nåja, shove.
Hahaha.. Pralede ikke med noget.. Vi snakkede om hvorvidt man kunne være prof pokerspiller på nl200 og det sagde jeg at det kunne man let og han sagde det kunne man ikke.. Så fortalte jeg ham stille og roligt hvor meget man sagtens kan lave på nl200.. Hvem af dem var du?..
Var som sagt pænt fuld og når det sker prøver jeg altid at gøre alt hvad jeg kan for at pisse andre af der sidder ved bordet..
Den eneste jeg underviste var sq da nicki pedersen.. Og detvar kun fordi han sad med 600 foran sig og caller 300 pf for at folde på floppet.. Så fortalte jeg ham stille og roligt at det ikke er synderlig godt spillet.. Han var jo tydeligvis interesseret i at lære spillet..
lol så siger vi det der var 25 folk der ikke gad og kigge på spillet for du så var dum og høre på
Miller
Svar nu på hvem du er?!
Jeg synes ikke han var imponerende.. Hvordan kan det nogensinde være godt spillet at bette 200 ind i 2k med nuts?.. Så skal man da strømline sine bettingpatterns og bette meget mere så du får mere betaling når du har en hånd og samtidig har større foldequity når du ikke har..
Jeg fatter seriøst ikke hvad ud prøver at skrive.. Vil du ikke være venlig at læse dine post igennem inden du trykker send?..
Hvis folk var irriteret på mig og træt af mig har min taktik tydeligvis virket jo.. Så tak for komplimenten..
Kasper
Oki.. Hvis det er readspecifikt kan det i nogle situationer måske være godt nok.. Men mod en unknown villain kan det aldrig nogensinde være godt spillet..
jeg sagde ikke at det var rigtigt det han gjorde, men hvordan han spiller
Miller
Haha.. Hvor er det fedt at se at jeg i den grad pisser folk at bare ved at sidde og snakke lidt.. Fed respons.. Tager til mig og bruger i fremtidige live games..
Hvis du var træt af at høre på mig hvorfor gik du så ikke bare.. Du har jo ikke engang siddet ved spillet du har bare stået og kigget på..
ja det gjorde jeg så også men hvor svar du mig ikke, hvis du er så god hvorfor ikke købe sig ind igen. kommer du ned og spiller idag
Spiller du med idag?
Miller
Hvor har jeg nogensinde sagt jeg er så god?..
"ja det gjorde jeg så også men hvor svar du mig ikke, hvis du er så god hvorfor ikke købe sig ind igen."
Det er meget simpelt.. Der er et max på hvor meget jeg kan hæve pr dag på 5k så det var ikke muligt.. Overvejer det faktisk lidt da jeg har været i byen både torsdag og fredag og må hellere tage en slapper idag..