Har lige spillet HU mod villan, som jeg er ved er reg, og han har taget 2 reraise pots ned. Spillet er blevet 3handed. Uden at vide det, virker det til at villan kan være lidt out of line, men det er bare en fornemmelse jeg har.
Hero 1077
Villan 700
X raise 17.5
HERO (SB) calls 17.5
Villan (BB) raises to 70
X folds
HERO calls 70
Flop: 5♣2♠4♣ (157.5)
HERO checks
Villan checks
Turn: 8♠ (157.5)
HERO bets 78.75
Villan calls 78.75
River: K♠ (315)
HERO 236.25
Villan jams 556.25
320 mere for HERO - Hvad er vores calling range?
NL500€ - Hvad er vores callingrange?
Edit: Jeg læste den forkert, troede før det første at det var HU of for det andet at den gik check og villian overbettede.
Som IWS mener jeg spottet er utroligt feelbaseret, ting som historik og gameflow spiller en kæmpe rolle her, og det er trods alt kun noget du selv kan vurdere.
Derudover skal du nok overveje om du mener han er i stand til at valuejamme Kx her, samt om du mener han jammer hænder som A5s, A4s, AQ, AJ, 65s etc. her, for at tage dig af dine marginale hænder.
De 2 RR pots var uden showdown, og blev skudt af på floppet ved den ene, og turn på den anden. Sådan pretty standard-ish.
Det kommer for mit vedkommende fuldstændig an på hvordan jeg føler spiller går, du føler han er slightly out of line, så er min callingrange 100% større end normalt... Din callingrange for mit vedkommende er A8, 99++