Jeg kan ikke lige huske noget om villain, men virkede nogenlunde sane. Det her er sådan ca aldrig et call, vel?
$1000 NL Texas Hold'em - Sunday, October 22, 20:49:09 ET 2006
Table Constantia (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: vulkan555 ( $1058.90 )
Seat 2: peter_AA100 ( $2066.15 )
Seat 4: moistlips55 ( $1192.25 )
Seat 5: rolexxx_gangsta ( $1112.10 )
Seat 6: NICOLLEH ( $263.40 )
Seat 3: Hero ( $1307 )
NICOLLEH posts small blind [$5].
vulkan555 posts big blind [$10].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ K♦ K♣ ]
peter_AA100 calls [$10].
Hero raises [$45].
moistlips55 calls [$45].
rolexxx_gangsta folds.
NICOLLEH folds.
vulkan555 folds.
peter_AA100 calls [$35].
** Dealing Flop ** [ 4♣, 3♣, T♣ ]
peter_AA100 checks.
Hero bets [$115].
moistlips55 is all-In.
peter_AA100 folds.
(Skal betale ca. 1k mere i 1380).
NL5/10, donk callet
Uden et godt read folder jeg. Det ligner mest af alt noget A♣x, men da du ikke kender villain, har du ingen ide om hans range.
Ligner meget 333,444, men ved sku ikke om jeg kan folde her... Tror det sku ikke, men det er fordi man har set så mange fucked ting når folk de openpusher på den måde...
Jeg tror, det er et set (33-44) eller a♣x med x som 3,4 eller T.
Jeg kan godt finde på et call, hvis mine reads siger mig, at modstanderen er lidt tricky eller kan lave plays med any two (tricky, I know).
Ligesom et call er ok mod en Villain, der elsker coinflips...
Well, normally I would fold, mister.
Jeg var for stuck til at slippe. Han havde 333, og jeg ramte ikke. Til gengæld fyldte han op.
Til gengæld er det meget sjovt at sidde og heppe på turn og river, da man ikke rigtig ved, om man skal håbe på klør eller ej ;-)
"Til gengæld er det meget sjovt at sidde og heppe på turn og river, da man ikke rigtig ved, om man skal håbe på klør eller ej ;-)"
Altid sjovt når der er showdown til sidst, fordi så er man glad for et turn card men så tænker man på hvilke hænder kunne have improvede til bedre hænder og er helt sikker på man har tabt på river medmindre man har nuts indtil han viser MP op... :)
"Til gengæld er det meget sjovt at sidde og heppe på turn og river, da man ikke rigtig ved, om man skal håbe på klør eller ej ;-)"
Altid sjovt når der er showdown til sidst, fordi så er man glad for et turn card men så tænker man på hvilke hænder kunne have improvede til bedre hænder og er helt sikker på man har tabt på river medmindre man har nuts indtil han viser MP op... :)
han plejer at spille 25-50 ham moistlips55,er efter min mening en meget tight spiller
@Dano: Du bliver fanme nødt til at shippe den slags reads, inden jeg fyrer den af ved bordene!!
lol.du ved da godt at alle de gode spiller som normalt spiller 25-50 er dykket ned i 10-20 og 5-10.derfor skal du nok til at sætte krav til dine kort nu.loooooool.