6 mands, Villain sidder med 576$, jeg dækker og jeg har aldrig spillet med ham før.
UTG folder, jeg raiser til 18 fra UTG+1 med 4♦,5♦, og alle folder på nær villain på knappen.
Pot: 42,75
Flop: 10♥,5♠,2♣
Hero: Bet 36
Villain: Raise til 72
Hero: Call
Pot: 185
Turn: 5♣
Hero: Check
Villian: Bet 127
Hero: Call
Bør jeg raise her eller er det i orden at slowspille den, det er vel en WA/WB situation, eller hva?
Pot: 439
River: 10♦
Hero: Check ----------- burde jeg block-bette her?
Villain: Bet 250
Hero: ?
Kommentarer ønskes til "det hele"
NL600 - 4,5s
Jeg check-raiser turn.
River er lidt kedelig, men jeg hælder til et call. En ting er, at han clicker floppet med en Ter (det er jo set før), men jeg tror simpelthen ikke på, at han byder selv AT på turn når 5'eren parrer - med mindre han har quad Ts. Og nej, du skal ikke blocke river - det ville ikke give nogen mening.
- AB
@ Asger_b
Hva tror du så han har? overpar? jeg synes din analyse giver go mening, er bare høre om du kunne uddybe mere
@lårten: Jeg tror mest på 99-66, måske JJ, og alternativt 22. Derudover en 15-20% allokeret til stonecold bluffs.
@Asger_b
tror du virkelig han better på river bag ved mig med 99-66?
Som jeg ser det kan du kun håbe på en slowspillet AA eller KK. Tror ikke på 99-66.
@ElskerPiger
Caller du river som spillet?
Check-raiser du også turn?
@Timothy
Som spillet ville jeg nok check-raise turn, da du er OOP.
Og ja, som spillet ville jeg nok også kalde river. Tror ikke på, at han har klikket med TX på floppet. Du kan kun frygte TT eller 22.
Men jeg ville nok bede til, at han har slowplayet AA eller KK.
Hvad gjorde du? Hvad havde han?
@ElskerPiger
2,2 behøver jeg ikke frygte.
Jeg foldede sgu river. Jeg vidste det var galt :) , men man skal jo lære hver dag.
Men jeg tror faktisk godt han kan spille 10 med god kicker sådan her, hvis han er lidt abe-agtig (og det er der jo mange der er på Pacific).
Bagefter råbte han i chatten at han havde K,Q.
Du kan ihvertfald være 9000 procent sikker på han ikke havde kq, jeg caller også river, men c/r turn