Villain er 26/18/2.3 - virker rimelig solid
Jeg er 23/21/5 i den session
Seat 3: HERO [ 7♦,7♣ ] ($1,138.15 in chips)
Seat 4: SweHack ($441.35 in chips)
Seat 5: Dima_Ru ($613.40 in chips)
Seat 8: Kahisheva ($582.00 in chips)
Seat 9: Mark Kelly ($655.40 in chips)
ANTES/BLINDS
Mark Kelly posts blind ($3), HERO posts blind ($6).
PRE-FLOP
SweHack folds, Dima_Ru bets $25, Kahisheva calls $25, Mark Kelly folds, HERO bets $90, Dima_Ru calls $71, Kahisheva folds.
FLOP [board cards 2♣,6♦,6♠ ] pot 215
HERO bets $180, Dima_Ru bets $360, HERO folds?
Dima_Ru Committer sig med sit click..
Er det weak at folde?
Er det spew at squeeze?
Betsizes?
comments pls
NL600 77 squeeze oop
Fold som spillet, og istedet for at squueze en så saftig hånd i det spot, så gør det med rags eller en suited connecter f.eks. Alle dine lækre implied set odds forsvinder når du vælger at squeeze den.
Call preflop og spil den for set-værdi (eller andre favorable flops).
Som spillet c/f'er jeg floppet, da de fleste villains ikke kalder squeezes med random garbage. Du ser alt for ofte KK-AA her.
Jørn
What Thyssen said... 7,7 er ikke god nok til så aggr. spil og slet ikke på dette flop.
Vil hellere bruge andre hænder på squezzes og så calle for setværdi med lav par, specilet når de to andre ikke sidder i late.
flopbettet er alt for stort, du kan bette langt mindre og slippe billigere de gange du ikke har den og alligevel få fuld betaling når du sidder med raketterne. Folder til clicket
Derudover har du vel reards når i sidder to forholdsvis aggro spillere på bord sammen
Er det stanard at han better så stort pf?
thyssen
lad os forestille os at hero har squeezet med 23o -- cbetter du ikke her?
@Loki
Problemet er at et kald af squeezet signalerer stor styrke, så selv med JJ ville jeg ofte være nervøs her. Jeg ville nok checke floppet med de fleste hænder inkl. KK/AA, da villain trækker til 2-4 outs hvis vi er foran.
Det er klart at hvis vi har set villain kalde squeezes med SCs, Axs, små par og andet skrammel, så vil vi ofte skyde et c-bet. Det bliver vigtigt at bluffe for at forhindre at villain bluffer.
Vi skal under alle omstændigheder have en plan for hvad vi går hvis villain raiser eller kalder. Med c-bettet (som i øvrigt er alt for stort) på floppet så forvandler vi vores hånd til et bluff, da villain næppe kalder os med noget som vi har slået. Jeg foretrækker at checke floppet og se an hvad villain gør og evt. hvad de næste streets bringer.
Jørn