Pacific Eff. stacks er 600 Har ikke siddet ved bordet i mere end et par hænder så har ingen reads. Knappen siger 21 jeg caller i BB med 9♠ 9♣ Flop: K♦K♠Q♦ (44) Jeg checker han siger 25. Jeg caller og ser en turn an?? Turn: K♦K♠Q♦ 9♥ (94) Jeg checker igen? Han siger 75 og jeg siger 225, han tænker og pusher, jeg caller de sidste cirka. 325$ Pretty standard, ye? Men det jeg tvivler lidt på er mit flop og turn spil, er det for passivt imod unknown skal jeg leade turn eller give ham mulighed for at bluffe igen hvis han nu er ude i skæg jf. hans svage flop bet? Tak...
NL600, 99
Jeg mucker ofte floppet, turn veksler jeg mellem CR, CC og lead.
dit flop call koger uden reads. Jeg varierer også turn alt efter min modstander, uden reads checkraiser jeg.
Kan informere om at du i denne hånd var oppe mod poker KONGEN, nemlig undertegnede :D
Check fold floppet ffs, så sparer jeg pengene næste gang :)
sry, var efter hovedet...
Men ved ikke hvorfor folk vil folde floppet? 9/10 cbetter på 3/6 her om de har ramt eller ej? Det der gør den tricky er at den er OOP, hvis han havde budt turn uden jeg improvede havde jeg foldet men det er langt langt færre der skyder second barrel her når der ligger KK og jeg har CC floppet...
Udover det har jeg nu håneretten Goofy :P Btw. syntes ikke pacific lever op til deres rygter, udover dig self. :P
Og hvem har forresten fortalt dig at pacific har de tougheste spillere på nettet? Hvem det end er, så er han helt væk.
Så sæt dog for h....... en HU op - der snakkes og snakkes og snakkes i ALLE tråde om HU dyster!! Lets cut the crap, and get it on!!!
LOL, no comeback possible!
Jeg har da til lidt over 1 buyin, så kan du selv være shortstack :P
"Jeg har da til lidt over 1 buyin" LOL
Hehe, det er mig der er dum og træt. Jeg tænkte at buyin var 100K :p