Har ikke siddet ved bordet ret længe men villan caller ALT preflop og ALLE raises udover det er han med på floppet med det meste...
5max NL600 dog er en sit out...
Jeg får A8 ♦ UTG og siger 36 med eff. stacks på 600$
Alle folder om til donkey i BB der instant caller
Flop: 8♣7♠2♣ (74)
Villan better 48$, Hero???
NL600 A8s mod mega donk
Gør det til 200.
Afventer villians move, men skubber han er jeg sgu i tvivl om hvad der er klogest.
fold. Et donk der better er sjældent sundt, det betyder som regel en god hånd. Vent til du har en god hånd og lad ham calle dig ned.
Hvorfor raiser du til 6 x bb UTG? specielt hvis han er en calling station af rang, så forstår jeg ikke du ikke venter på en bedre mulighed/hånd.
Tror jeg siger 145 og folder til en push
@macstarr
Isolations raise da A8s er en "super" hånd mod any two. Det med at vente på et bedre tidspunkt holder ikke vand... Jeg vil have hans penge inden han donker dem til andre... Udover det er det de marignale hænder som giver $$ i længden... Alle kan spille gode hænder og gode flops, eller de fleste kan :)
---------------------------------------
Villan bets 48$
Hero raises 198$
Villan calls 150$
Turn: 4♠ (470)
Villan checks, Hero?
Easy shove? check?
Hva har han gjort tidligere? Sætter han raises ind førhen? Mod en calling station, er det et easy fold..
Jeg ville vente på en bedre hånd.
@ SM og Danstah
I folder simpelthen TPTK mod en superdonk, efter vi har raiset 6 *BB PF?!
You gotta be kidding me...
@ Alex
Det kommer an på jeres forhistorie, som jeg ser det. Umiddelbart hælder jeg til at pushe, når han caller med alt PF. Men hans postflop spil fra tidligere, bør dog være en vigtigt faktor for, hvad du nu skal gøre.
Men jeg ser da en hel hænder der caller, som vi har slået. 8x, OESD, flushdraw, par + draw
Har aben 74 ♣ er det sq tough luck! :)
Du giver vel selv svaret i din karakteristik af villain (og efterfølgende til de andre postere).
Jeg laver et solidt overbet og skubber. Det burde du også. Du har jo fået dit moneycard og er good to go?
Ellers skulle du jo have mucket preflop.
(hvis vi ser på de store tals lov er sådan en hånd her vel ret straight forward hvis man har de intentioner som du har preflop)
Har som sagt ikke rigtigt nogle historie med villan bare set han har callet ALT.... Kan ikke forstå folk der vil folde og vente 3 timer på de har topset mod 2 par... Der er donken broke og gone... Med at udnytte ham mens man har ham der....
Jeg pusher... Han caller med 45o...
OMG, han callede et flopraise med inside straightdraw og caller et push med third pair + inside!! Hvor henne i universet kan man spille mod sådan nogle såkaldte pokerspillere?
Hvor er det sygt. Crypto?