NL 600, Cash, Ladbrokes, 6mands
Jeg sidder med 1300
Villain 1 dækker mig
Villain 2 sidder med 270
Villain 1 har jeg som en sane TAG
Villain 2 har jeg som løs/passiv
Mit image er TAGish
Villain 1 siger 24 UTG
Jeg gør det til 84 fra UTG+1 med AK i ♣
Villain 2 flatter fra SB
UTG caller
Flop: K♠ Q♦ 3♦ Pot: 252
Villain 2 leader 12
UTG caller
Jeg siger 200
SB caller for sine sidste 190-ish
UTG skubber for 1320-ish
- Jeg folder
Enig?
NL600 - AK på KQ3tt, deep, 3vejs
Yep jeg er enig.
Sateme et underligt play UTG får lavet. Men tvivler på du er foran, så jeg folder også.
hvad er deres nicks ?
Det ligner meget et draw der vil skyde dig ud af potten. Hvis han er tricky caller han på mellemhånd med 333 fordi han forventer du vil raise hænder som AK og AA .. men som ikke er superglade for at komme ind med 200BB.
men jeg betaler som standard. Hans range består mest af drawing hænder og der er kun 2 hænder der har dig knust. 333 og KQ. Resten af de kombinationer der er i hans range er typiske draws.
Men jeg kan ikke li at villain2 coldcaller dit 3bet preflop. så nicks please :)
hvad er deres nicks ?
Det ligner meget et draw der vil skyde dig ud af potten. Hvis han er tricky caller han på mellemhånd med 333 fordi han forventer du vil raise hænder som AK og AA .. men som ikke er superglade for at komme ind med 200BB.
men jeg betaler som standard. Hans range består mest af drawing hænder og der er kun 2 hænder der har dig knust. 333 og KQ. Resten af de kombinationer der er i hans range er typiske draws.
Men jeg kan ikke li at villain2 coldcaller dit 3bet preflop. så nicks please :)
uden bedre reads og med dit image folder jeg. Kan ik sætte en handrange op osv, men min erfaring siger fold.
Derudover vil jeg ofte R sb donkens bet til fx 150ish.
@Kochman
Jeg kan ikke se hvordan deres nicks er relevante for analysen af hånden.
Jeg ønsker en analyse/kommentarer baseret på det beskrevede scenarie, med de informationer jeg har haft til rådighed på det givne tidspunkt.
hvis han er sane så spiller han vel sine draws og made hands på samme måde.......
noget du har lagt mærke til ??
Hvis villain er sane mucker jeg også her.
Vi har rr fra UTG+1 pre og rr på dette flop. Vores range er ret snæver og dette er ikke svært forn sane villain at se, dermed må han også virkelig have fat for at rykke ind her.
Jeg folder.
Villian er på monster draw dermed et fold godt kan forsvares.
wow troede ik du kunne lægge TPTK ned :)
jeg mucker også