Jeg spillede den her haand forleden og den har irriteret mig lige siden. Begge villains er et par calling stations Superelio spiller 63/18 og Rischelie spiller 54/12. Ingen af dem har vist nogen st0rre forstaaelse for poker.
BossMedia Game #50000001846967319: Table Table TH 4844 - 3.00/6.00 - No Limit Hold'em - 14:59:55 - 2009/12/08
Seat 1: superelio (845.90)
Seat 3: Uffefh (726.75)
Seat 4: Rischelie (481.20)
Seat 2: m3dication (1313.65)
superelio posts the small blind of 3.00
m3dication posts the big blind of 6.00
Rischelie is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Uffefh A♠ Q♥
Uffefh raises 21.00
Rischelie calls 21.00
superelio calls 21.00
m3dication folds
*** FLOP *** 4♥ A♥ 9♠
superelio checks
Uffefh bets 65.00
Rischelie calls 65.00
superelio calls 65.00
*** TURN *** 4♥ A♥ 9♠ K♠ Pot 258
superelio checks
Uffefh?
Jeg har 640 tilbage.
Rischelie har ~ 400 tilbage
Superelio har mig daekket
NL600, AQo vs 2 callingstations
$188 afsted og call et shove af rischelie, tror jeg mucker hvis Super skubber.
(Altså jeg tror at hånden går således, du Better villain1/2 clicker dig ind.) Jeg er forresten i det vilde nit-mode for tiden
Problematikken er vel kombien af at ens spr ratio siger næsten go All in og ens logik siger av av 2 villains...
Kam vi bruge fy ordet potcontrol og checke turn eller er det bare en betcall, da der er draws...
Mit "nit jeg" siger check
Skyder et ca. 200 bet afsted, da jeg vil have value fra flush draws, Ax og mellem par. Kan ikke se nogle grund til at checke for pot kontrol, da vi er langt foran deres range.
Så en klassisk bet, bet, bet.
Vi skal aldrig potkontrolle her i hvert fald, som leeq foreslår.
Vi har TPTK på et mega drawy board mod hhv. en 63vpip og en 54vpip og jeg citerer: "Ingen af dem har vist nogen st0rre forstaaelse for poker"
Der er også en god mængde hænder, der kan have forbedret turn, som vi nu kan charge (4x♠ eller hænder der har samlet gutshot/par op til deres flushtræk), derudover er der stadig en masse Ax i deres range vi kan charge, og utroligt få hænder der slår os.
Det er stortset kun K9 eller en sjælden K4 samt div. slowplayede hænder (der er 6 combos af realistiske sets i alt, og de slowplayer sets hver gang)
Easy bet-call.
Som Dimensiom.
Bet-call vs superelio er spew - kan ikke forstå hvorfor kalsen/walth finder det profitabelt.
Derudover skal vi selvfølgelig bare VB turn her, std. vil jeg mene.
Dog er det ret mangelfuldt at vi ikke ved noget om de to villains agg factor - dette kan ændre på besltuning vs superelio. Men man må jo gå ud fra at "calling stations" ikke alene bunder i loose preflop stats, men også postflop passivitet...
@SayNoToBots
Mener du virkelig der er så stor forskel på 100 og 120bb stacks?
@walth
Det er ikke så afgørende om vi har 120bb eller 100bb fra starten af hånden - selvom det selvfølgelig har en betydning for hvor light vi stacker af m TPGK 3way.
Men vi sidder her mod to meget passive villains (går vi ud fra) og hvis der pludselig findes et turnraise frem på dette board skal vi være meget glade hvis vi er inde mod et super drw samt forvente at være crushed.
At vi så en sjælden, sjælden gang vil se et shove fra ATo opvejer ikke at vi er crushed vs superelios pushing range på turn.
hmm.. OP må smide nogle aggression factors på dem. Er delvist enig.
Bet - overvej turn.
Som oftest vil de bare betale med deres draws. Shover de, må du overveje situationen nærmere.
Jeg synes ikke betfold er nogen dårlig ide, hvis de begge er passive. De kommer alligevel sjældent over toppen, mens hvert fald en af dem, oftest har et es, de ellers tjekker med.
Bet nu, puke later.