3 handed på ongame. Villain er en spøjs fætter. Ret løs pf, dog ikke passiv. Jeg har været frisk PF og set mange flops. Postflop har jeg spillet stille og roligt solidt, især mod villain.
Efter floppet veksler han en del, og meget af det han laver er egentlig fint nok. Alligevel føler jeg, at han er donket. Og at hans bettingsizes ofte fortæller, hvad han har. Derudover føler jeg også, at han ikke er verdens bedste handreader. Med dette i baghovedet, er dette play +EV?
Btw skal man sidde ude på ongame for at reloade. Knappen var trykket i bund, men skulle lige spille denne hånd først.
Texas Hold'em $6-$6 NL (Real Money), #758,427,820
Table TOFI22's HE, 23 Aug 2007 7:29 PM ET
Seat 1: Hero ($489.80 in chips)
Seat 3: muligg ($363.85 in chips)
Seat 9: Coronas_6 ($1,399.75 in chips)
Hero har T8 i sort.
ANTES/BLINDS
Coronas_6 posts blind ($3), Hero posts blind ($6).
PRE-FLOP
muligg folds, Coronas_6 calls $3, Hero bets $15, Coronas_6 calls $15.
FLOP (Pot 40) board cards 9♥,2♦,7♦
Coronas_6 bets $6, Hero bets $43, Coronas_6 calls $37.
TURN (124ish) 5♥
Coronas_6 bets $60, Hero calls $60.
RIVER (244) 9♠
Coronas_6 bets $225, Hero bets $365.80 and is all-in.
NL600, bluff
Så han skal calle 140 ind i 686? Det kan da kun være -EV.
over mit limit, men skal der ikke meget meget lidt til før villain caller og napper dine sidste monetter, hvor du kunne ha reraised turn eller folded river ?
Edit: jeg kan ikke li måden den er spiller post flop, men måske jeg tager fejl
Så sagde jeg også til hende: "jeg er så balla, at penge betyder intet for mig".
Og hun svarede:"jeg kunne have fået nye sko for de penge".
Det ligner et tilt turbo.. :)
Hvorfor dog?? Du er ikke inde med særligt meget før river.. Han lader dig slippe billigt?
@Ole
Flot indlæg...
@Christian
Haha :-D
Men kig nu på hånden igen ordentligt. Er det helt ude i hampen?
hmmm Du raiser flop for siden at calle turn. Prøver du at ligne en 9 er ?
jeg kan ikke lide det, men hans lave flopbet kunne god tyde på at han har draw. Ser ofte donks bette deres draw meget lidt
men jeg tror ikke jeg gør det riverbluff, jeg har ikke nosserne til de, og hans riverbet er alt for stort til at være et bluff imo
Et bet på 150 har samme virkning, så hvorfor skulle han bette 225 for at bluffe
tror han better så meget for at vise dig, jeg bliver i handen uanset hvad
Ryk ned i limit... Hehe ;-) ;-)
Sorry - fik ikke læst HH ordentligt.
Så sagde jeg også til hende: "jeg er så balla, at penge betyder intet for mig".
Og hun svarede:"jeg kunne have fået nye sko for de penge. Og du får ikke noget på den dumme i to uger, SÅ KAN DU LÆRE DET !!!"
:)
FU :-)
@Cosmic
Er gjort
bryder mig ikke så meget om det.. Synes med denne her, som en del af dine andre all in river bluffs, du har postet herinde på det sidste, at dine linjer ikke rigtigt har repræsenteret nogle hænder..I hvertfald ikke de hænder de skulle gøre. Synes der mangler en "rød tråd" i mange af dine bluffs..
Jeg føler ikke mine reads bliver tillagt noge betydning so far, på trods af, at de er kernen i denne hånd.
Puha, du har vist ikke chips nok til det move. Formoder han instacallede - na, så havde du vel ikke skrevet her... Han skal jo bare have 20%.
Hvilke hænder raiser en LAG på floppet og nøjes med at calle et halv pot donkbet på turn i position?
Mht. river tror jeg godt jeg kan følge dine tanker omkring at han har et busted flushdraw (?) og hvis han er bare lidt i stand til at level-tænke ved han også godt at du ved, hvilke odds du giver ham her. Ergo må han formode du er super stærk. Om jeg så kan lide det, det er en anden sag ;)
KP said it. Det svarer bare til at calle et bet på 365 ind i en samlet pot på 470, dog hvor analysen af hans betsizing stadig skal ses som 225 i 244.
Mht at min linje ikke er super troværdig henviser jeg til mit read: " ...hans bettingsizes ofte fortæller, hvad han har. Derudover føler jeg også, at han ikke er verdens bedste handreader"
Turbo@
Hvad siger det store riverbet dig så han har ?
eller raiser du all in fordi hans lave flopbet siger han har draw ?
enig i at villians linje stinker, men hvis han i forvejen er lidt donkish og måske svært ved at ligge hænder så bliver du set alt for light.
bare lige 200 dybere kunne jeg godt lidt det, ikke her
Hmm lidt ked af udfaldet af denne tråd. Havde håber på lige at få en eller 2 gode posts til indover :-/
Jeg synes jo selv det er genialt, udfald eller ej ;-) Han foldede denne gang. Men synes folk skal overveje, om han laver et PSB på river med 7'eren og 5'eren, som jeg bliver set op af.
Derudover tror jeg nu nok han kan mucke A høj her, jeg rykker trods alt ind "uden FE" hvorfor jeg må have en reel hånd.