NL600 - BSB rags

#1| 0

Jeg har ikke så mange hænder på donken. Kan ikke huske om jeg på daværende tidspunkt kendte hans statistikker. Han spiller dog 40 17.

Jeg får et gratis flop. SB tjekker til mig. Jeg har ramt et trist par. Jeg beslutter mig for et gaybet. Jeg eksperimenterer en del med gaybets for tiden. Jeg gaybetter med ingenting, et trist par, et træk og super nuts som fx. 4 ens. Knabben kalder bag mig.

På turn rammer jeg 2 par med J6. Jeg stikker til den med et pot bet og bliver til min overraskelse kaldet. Jeg tror nu større chance for jeg er dækket ind eller tossen er på et træk. På floden beslutter jeg mig for at tjek kalde. Mod et skræmme kort vil jeg mixe det op og bet folde eller tjek kalde/folde. Kommentarer?

KTVCORP is at seat 0 with $1173.05.
SevenYears is at seat 1 with $877.
Hero is at seat 2 with $1268.05.
BluHorseshoe is at seat 3 with $1251.
tekumseh is at seat 4 with $600.
JAGAEGERFETT is at seat 5 with $630.
The button is at seat 0.

SevenYears posts the small blind of $3.
Hero posts the big blind of $6.

KTVCORP: -- --
SevenYears: -- --
Hero: J 6
BluHorseshoe: -- --
tekumseh: -- --
JAGAEGERFETT: -- --

Pre-flop:

BluHorseshoe folds. tekumseh folds. JAGAEGERFETT
folds. KTVCORP calls. SevenYears calls.
Hero checks.

Flop (board: Q 6 5):

SevenYears checks. Hero bets $6. KTVCORP
calls. SevenYears folds.

Turn (board: Q 6 5 J):

Hero bets $30. KTVCORP calls.

River (board: Q 6 5 J A):

Hero checks. KTVCORP bets $90. Hero?

08-08-2007 15:10 #2| 0

Dit flopbet stinker på alle måder. For det første så C/F'er jeg floppet, der er absolut ingen værdi i det der, men hvis jeg havde valgt at bette så better jeg 15 i stedet for en tredjedel af potten. Drop det der gaybet, det er ikke nogen god idé.

River er ret umulig uden reads, men jeg caller nok sådan som hånden har udspillet sig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar