Villain i hånden er en aggro-bandit, og vi har haft en del clashes. Dog ikke i denne session, og jeg er i tvivl om, om han ved hvem jeg er, da jeg har ændret SN siden sidst, dog kan han have haft en note på mig.
I en hånd mod ham som jeg ihvertfald kan huske, raiser jeg knappen med KQo, han 3-better fra BB, og jeg kalder fordi han er meget aggro og fordi han 3-better ret småt. Flop Kxx med farvetræk, han skyder tungt, jeg caller. Turn Jx han committer sig selv, jeg rester og han caller med AJo. Efterfølgende svinede han mig i chatten for ikke at kunne smide KQo PF...
Til hånden. Comments til alle streets ønskes.
Seat 1: vict*** ($253.65 in chips)
Seat 2: Kost*** ($1,309.60 in chips) DEALER
Seat 3: HERO ($1,271.35 in chips)
Seat 5: tomn*** ($415.65 in chips)
Seat 6: JDan*** ($1,153.50 in chips)
Seat 7: Hitb*** ($483 in chips)
Seat 8: Fini*** ($774.70 in chips)
Seat 9: lott*** ($1,263.80 in chips)
Seat 10: getu*** ($606.45 in chips)
tomn***: posts small blind $3
JDan***: posts big blind $6
Dealt to HERO [J♥,J♠]
Hitb***: folds
Fini***: folds
lott***: folds
getu***: folds
vict***: folds
Kost***: folds
HERO : raises to $18
tomn***: folds
JDan***: raises to $60
HERO : calls $42
*** FLOP *** [6♥,2♥,3♦]
JDan***: bets $99
HERO : calls $99
*** TURN *** [6♦]
JDan***: bets $204
HERO : calls $204
*** RIVER *** [5♣]
JDan***: checks
NL600 deep JJ
Synes din linje er perfekt på alle streets, now check. Tvivler på han betaler af med 77-TT, og han kunne sagtens lave det check her med QQ-AA, for at få dig til at bluffe draws eller whatever.
Som std vil jeg nok checke her, pga at i er 200 BB dybe. Du ligner ikke en som har en str8 eller en 6er, men mere noget 88-QQ, så hvis han er sane kan han bluffe dig ved at lave et C/R, hvilket sætter dig i et gusto spot.
Check bagved klart.
Tror jeg finder et shove frem lige umiddelbart. Alternativt kan du bette 200'ish og snappe et CRAI. Det er måske bedre linje mod ham her.
Turbo,
Det er fullring nitfest. Jeg tror næppe der er nogen value i at skubbe river, udover at få villain af AA-QQ. Med mindre de har en eller anden unrealnezz lagtardo Tromsø dynamik, hvilket den trivielle KQ vs AJ hånd ikke bære præg af.
Jeg kan dog godt lide et raptor headexplode bet, 88$ ish, BOOM. Hvad gør fuckeren så?
Stik ham en stikpille alla 120-140ish, potten er 720 ca. Satme en klammo at få, når man sidder i hans spot. Det er dog også klamt at få et river CRAI tilbage....
"raptor headexplode bet"
Så lærte jeg også et nyt udtryk i dag. Hvad betyder det, og hvor har du det fra?
Jeg bryder mig på ingen måder om at genåbne betting runden med et raptor bet her, stride strømme af bræk udover skærmen hvis han ryger i. Det er fint so far, jeg checker hver gang, dog uden at have nogen som helst ide om hvordan fullring spiller.