NL600 JJ overpar på flop

#1| 0

Jeg havde følgende hånd heads up idag. Til floppet er det standard spil. På floppet better jeg typisk halv til hel pot afhængig af kort og modstander. Villain har sat sig for nyligt og jeg har ikke de store reads. Typisk plejer folk at RR de helt store par preflop, så jeg vælger ikke at sætte ham på dem. Men der er 2 par eller tripper eller par plus træk som mulige kandidater. Eller måske han er på en bluff. Skal man AI eller folde?

duckersoak is at seat 0 with $497.25.
Hero is at seat 1 with $699.75.
The button is at seat 0.

duckersoak posts the small blind of $3.
Hero posts the big blind of $6.

duckersoak: -- --
Hero: Jd Jh

Pre-flop:

duckersoak raises to $18. Hero re-raises to
$54. duckersoak calls.

Flop (board: 5c 8d 9s):

Hero bets $108. duckersoak raises to $432.
Hero?

04-12-2007 18:05 #2| 0

Feel good simultaneous call.

04-12-2007 19:00 #3| 0

Ind med skillingerne pga hans betsizing.

04-12-2007 19:02 #4| 0

Nu har jeg ikke meget forstand på heads-up, så bør måske ikke skrive herinde. Synes nu det lugter af et steal fra duck. Han kan selvfølgelig ha' trippet den, men tror nu på han ville ha' raiset mere preflop eller reraiset med et par på hånden.

Tilbage er to par, men med de lave kort på boardet, synes jeg ikke, de virker så realistiske. Hvis han så har to par eller et set, kan du stadig dogge ham, og det ser ikke ud til at han har nogle af delene.

Det kan selvfølgelig også være et overpar til dine JJ, men heads-up havde han nok spillet prefloppet anderledes med dem.

Den skal vist bare calles og så skal der jubles eller tudes...
TROR JEG :)

04-12-2007 19:12 #5| 0

Call. Hvorfor sidder han ikke med fuld BI?

04-12-2007 19:46 #6| 0

Jeg er med hardkAre.

Dog er det mistænkeligt, at han efterlader 11$ bag sig.

Hvis du vil all-in så call og håb på at han laver en time-out på turn og bliver foldet. :D

04-12-2007 20:33 #7| 0

Jeg synes det er et meget nemt kald af adskillige grunde: Det er hu, du har investeret en hel del i potten, bordet er relativt drawheavy, og du risikerer ikke en gang et fuldt buy in.

04-12-2007 20:48 #8| 0

Mht. til hans betsize er det vel fordi der er en bet pot knap på netværket? Hans raise passer i hvert fald med et potsize bet, såfremt der ikke er taget rake af potten.
Jeg går også broke her, af grunde allerede nævnt mange gange.

04-12-2007 21:25 #9| 0

Virker ikke til at være måden man spiller en made hand på. Tror jeg caller og lukker øjnene de næste 5 sekunder da jeg umiddelbart vil sætte ham på et par med straightdraw grundet betsizes.

Dog svært at kommentere uden et bedre read

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar