NL600 pac.
Har været ved bordet et stykke tid. Har været forholdsvis aktiv. Villain1 er ny ved bordet og har 600. Villain2 har jeg ikke rigtig noget på, han har 330. Jeg dækker begge.
UTG limper, jeg hæver til 30 med KJ (ingen ♣), Villain1 kalder lige efter, villain2 kalder på knappen, resten smider.
Flop(99): A♣ Q♣ 2♦
Jeg byder 69, begge kalder.
Turn(308): T♣
Check or bet? Und wie viel?
Nl600, klam str8 3-vejs
Denne her better jeg, eftersom vi ikke ønsker at give AxK♣ et gratis kort. Du skal have value for evt. draws endnu.
Men, bet her og revurder bagefter.
Ydrk, jeg checker og folder til et udstik fra villain. Det er ikke mange dårligere hænder, der kan betale, hvis du leader og ethvert anstændigt bet er nærmest committing. Desuden tror jeg ikke, villain1 stikker ud med andet end en completet flush i en protected pot (shortie bag ham).
EDIT: Nick på villain1?
@LOD
FreddyAA eller noget. Har set ham før, men tror ikke jeg havde spillet med ham før.
Jeg tror ikke jeg normalt stikker flop ud i det spot, men whatever. Du skal 100% ud at skyde turn igen 200$ for at beskytte/value bette din hånd. Det er 600nl der er masser af hænder der kan betale 200 på turn uden at have dig slået.... Kommer villian 1 retur på turn er det obv et fold villian 2 er self et call...
Jeg bumper lige til Phearlezz og Dansemanden, der begge better turn. Jeg foretrækker også et check, men havde endnu ikke mødt nogle der var enige før denne post :-)
Jeg havde ikke set stacks, da jeg anbefalede et bet på turn. Havde shortstacken haft 150, ville jeg helst leade for de sidste penge, jeg putter i potten. Nu checker jeg også, hvis ikke vi er ude i noget dynamik, hvor de er inclined til at betale floppet med bundpar.
Jeg valgte som sagt at checke. V1 checker også, men V2 byder 30 ud. Vi betaler begge.
River slår endnu en T'er. Da V1 checker turn er jeg næsten sikker på, at jeg slår ham. T'eren skræmmer mig ikke synderligt, selvom jeg selvfølgelig hellere så en blank. V2 er mere tvivlsom, men tror generelt jeg er foran hans range med det svage bet han leverer. Og med hans stack på kun ca. 210 og en pot på 400 må jeg spille for hans stack hvis jeg tror jeg er foran rangen.
Jeg vælger derfor at byde meget lavt, for at malke V1 for hans forventede TP og fordi at det er så sjældent at du bliver raiset med air på et blockbet på pacific, slet ikke med en mand bag. Jeg erindrer ihvertfald ingen af sådanne hænder.
Bød derfor 123 i 400. Dette efterlader V1 med ca. 300 ekstra, hvilket giver mig et easy fold hvis han kommer over toppen. Rester V2 for 80 mere kalder jeg naturligvis. V1 kalder og V2 folder. Jeg tog hjem.
Comments til riverudstik og størrelsen er meget velkomne.