NL600 pac, lige sat mig, ingen regulars ved bordet.
Har 615 og villain dækker.
MP limper, jeg compl. med 87♣ i SB, 3 til flop.
Flop(17): Q♠ T♠ 6♣
Checket rundt.
Turn(17): 9♣
Jeg byder 14, villain i BB gør det til 35, MP folder, jeg repopper til 103, villain gør det til 267, jeg kalder.
River(548): 2♥
Jeg checker, villain skubber de sidste 365$, jeg folder.
Pretty standard?
NL600, lav str8 4-bettet
Nægter at tro hånden er skrevet korrekt? - du rammer det eneste kort du reelt caller til på floppet? - men folder derefter til hans AI?
Hmm
Den er skrevet korrekt...
Et set i 6'ere?
Jeg forstår ikke helt hvordan du kan gå med til så meget action på turn, for derefter at folde en blank 2'er i biletten. Som spillet tager du vel beslutningen om han har KQ eller ikke på floppet, og betaler ham altså af?
Klart over mit limit, folk er sikkert mere fattede deroppe, men jeg forstår ikke fornuften i at calle turn men folde river.
Jeg ville betale de 25% af min bankroll et 365$ bet nu engang er!
Jeg har et ♣-træk på turn...
Den er satme ulækker.
Jeg tror, jeg felter, men jeg folder generelt også for lidt på river.
OOP beslutter du dig vel allerede på turn for at du trækker efter en klør (måske en J hvis han har J8), men har du odds til det...?
Du check folder vel alle andre end klør, og vi må gå udfra han skubber 10/10 gange på river, checket til ham, uden mulig flush...
Spørgsmålet her er vel om han folder hvis den sidste klør kommer, men som spillet ligner du rigtig meget det du er (87), og tror faktisk ikke han kan sætte dig på trækket, hvorfor jeg tror han kalder meget ofte.
Du betaler altså 267-103 = 164, for at vinde en samlet pot på 1230, med ca. 20% chance... Det ser vel fint ud, og helt sikkert et fornuftigt fold på river, som jeg dog nok ikke selv kunne hive frem :-(
Er jeg helt off her...?
@Jungle
Nej, du rammer pænt :-)
Jeg ser mig selv slået i dette spot i retti retti mange af disse situationer, langt oftere end hvad potodds kan klare på river.