Party 600, 6m. Har spillet ved bordet et stykke tid. Villain 1 ved jeg ikke så meget om, han har ikke siddet der lige så længe, så kan ikke huske noget specifikke hænder fra ham.
Villain2 har været der fra start. Har haft en enkelt konfrontation med ham, hvor han raiser AI på river og jeg folder. Han har også set mig i et kæmpe bluff i en 3-vejs reraised pot, hvor de andre tog havde initiativet pf, med Air. Det er dog lidt siden efterhånden.
Villain1 har spillet 63/9/0,55 og villain2 79/2/1,33.
#Game No : 5506980268
***** Hand History for Game 5506980268 *****
$600 NL Texas Hold'em - Friday, December 15, 11:35:01 ET 2006
Table Table 127824 (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: Briti ( $651.55 )
Seat 5: Villain2( $663.95 )
Seat 1: ALLTHATUWANT ( $936.25 )
Seat 4: Villain1 ( $302.38 )
Seat 3: spotofT ( $255.03 )
Seat 6: Arzzt ( $603.80 )
Arzzt posts small blind [$3].
ALLTHATUWANT posts big blind [$6].
Briti posts big blind + dead [$9].
** Dealing down cards **
Dealt to ALLTHATUWANT [ Kc As ]
Briti checks
villain1 raises [$12]
villain2 raises [$24]
Arzzt folds
ALLTHATUWANT raises [$72]
Briti folds
villain1 is all-In [$290.38]
villain2 calls [$278.38]
ALLTHATUWANT?
Villain2 brugte forresten lang tid på sit kald.
NL600, marginalt PF spil
Selvom det er langt over mit limit, ligner det ikke et fold i mine øjne. Med de odds er det kun AA du ikke vil se, og det tror jeg man ser tilpas sjældent i den her situation :)
Ja, får noget der ligner 1:3,2 i odds, men villain2 har stadig ca. 370 i stakken.
Gambol....... ;-)
Villan 2 har sikkeret QQ og ned, AK og måske AQs, det er mere villian 1 man skal være bange for. Da kommer til at spille i en protected pot, og kan allerede være drawing slim. men tro jeg ville folde denne og så bande af mig selv når de viser 78s og 66 op....
@Snoogs
Læg mærke til, hvor sjældent villain2 raiser PF. Kun 2% på trods af at han spiller 79%.
sorry, så jeg ikke lige men det gør det jo ikke bedre ;-), stadigvæk et fold.....
Villian 2 har nok nu AA-JJ og måske AKs
Kan godt være jeg overfortolker, men villain2 reraiser villain1 PF, hvilket jeg bestemt ser som styrke.
Er ikke manden der har optimal baggrund for at komme med en kommentar her. Ta'r dog chancen anyway :-S
Udfra de givne oplysninger kan du vel kun konkludere at du er bagud mod minimum en af villains. Med lidt held slår du Villain1. Synes dog at Villain2's preflopreraise og call på villain1'
s AI stinker for hårdt. Jeg havde i den givne situation set et flop i stedet for at reraise!! Mener det er et klart fold. Med lidt held er du højest ude mod villain2's AK. Har dog på´fornemmelsen at du har en skjult dagsorden i denne post ;-)
FOLD for dælen da!! Du ved du skal suge ud :-)
@Ducks
Skjult dagsorden ~ Reverse HH?
Det håber jeg ikke, så skulle jeg enten spille 63/9/0,55 eller 79/2/1,33.
Jeg er godt nok en løs callingstation, meeen....
Nej nej Turbo!!
Mente nu bare at det umiddelbart lignede en taberhånd. Men at det ender op med du ender AI og er bedst preflop :-O
Så bemærkningen om "skjult dagsorden" bør du venligst se bort fra ;-)
PS : Glem det. Men ser frem til resultatet!!
Hehe ok :-)
Har lige haft samme situation for 2 minutter siden på NL200 6-max.
Jeg raiser PF med AK, næste mand allin, næste igen allin. Jeg foldede. De sad med QQ og AA og det gør de også i dette tilfælde.
SCARY!!!?!
Hov så slet ikke den anden havde flere dollars tilbage. Så hælder jeg mest til et fold.
Gør villians det her med noget du slår, tror jeg sagtens du kan finde et bedre spot at tage deres penge på.
men mon ikke de sidder med AA og KK, flop kommer AKX og du laver en runner runner flush i spar
TyreAllIn!
V1 sidder og donker den, og det ved V2 godt. Så han donker den også :-)
Nej, jeg tror ikke, jeg har balls til denne her, selvom det stinker!
Bump....
"Ducks har sendt Tubofluen et vink".......
Grrrrrrrrrrrrrr..........
Sorry, havde glemt tråden.
Jeg foldede. Villain1 havde også AK og villain2 havde 77.